اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تقدیم اکران ویژه «جینگو» به یک بازیگر


«تورج اصلانی» فیلمبردار سینمای ایران، اکران ویژه فیلم سینمایی «جینگو» را به «ناصر ملک مطیعی» بازیگر قدیمی سینما تقدیم کرد.

ایسنا: اصلانی که اولین تجربه‌ی کارگردانی‌اش این روزها در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمده است، با اشاره به درسی که از ملک‌مطیعی گرفته است در سخنانی مطرح کرد: دو سال است در کنار ایشان یاد می‌گیرم که معرفت در نسل قدیمی سینمای ما خیلی بوده است و ما بایستی از آنها یاد بگیریم تا بتوانیم مخاطب مسلم سینما را حفظ کنیم.

مراسم دیدار با همکاران و عوامل فیلم سینمایی «جینگو» (روایت معلق) شامگاه 25 دی ماه در موزه سینما با حضور دکتر «محمد صدیق احمد» (جگرخوین) جانشین نمایندگی اقلیم کردستان عراق در تهران و تعدادی از هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ابتدا میهمانان ویژه، همکاران و عوامل فیلم سینمایی «جینگو» در محوطه باز موزه سینما در باغ فردوس مقابل دوربین‌های عکاسان و فیلمبرداران با امضای یادگاری بر روی پوستر فیلم سینمایی «جینگو» تصاویری را ثبت کردند و پس از آن مراسم اکران ویژه این فیلم برگزار شد.

تورج اصلانی خطاب به حاضران گفت: با تشکر از اینکه وقت گذاشتید و در این برنامه حضور پیدا کردید، گفتند پا به عرصه کارگردانی گذاشته‌اید و آقای زرین‌دست گفتند که شما پایتان را روی جای پای ما گذاشته‌اید؛ می‌خواهیم ببینیم که چه‌کار می‌کنید. ولی واقعیت این است که نه، دیدم سینمای مستند یک سندل است و کفش نیست و هیچ نگران نباشید؛ ما داریم با سینما بازی می‌کنیم. خیلی ممنون که وقتتان را برای دیدن این فیلم می‌گذارید، 70 دقیقه وقتتان را می‌گیریم؛ فیلم «جینگو» یک فیلم بازیگوش و هذیان گوست و ذائقه تازه‌ای است و امیدوارم بتواند پذیرای شما باشد.

سپس با معرفی «تورج اصلانی» عوامل فیلم سینمایی «جینگو» بر روی سن برنامه حاضر شدند، تعدادی از عوامل این فیلم که در این مراسم حضور داشتند عبارتند از: سعید ابراهیمی‌فر، سیاوش درخشی، پانته‌آ پناهی‌ها، الهه خادمی، نیلوفر خوش‌خلق، امیرحسین بهزاد افشار، داریا اصلانی، مهدی اصلانی، رضا عباسی، فرشته جغتایی، لیلی مرادی، پیام احمدنیا، محمد شاهوردی، علی رفیع‌پور، منصور جهانی و ... .

«سعید ابراهیمی‌فر» یکی از بازیگران این فیلم نیز در سخنان کوتاهی گفت: حضور پررنگ فیلم «شهرام مکری» (ماهی و گربه) مخاطبان خاموش را که مدتها بود سالن‌های سینما را تحریم کرده بودند به سینماها کشاند و حالا فیلم سینمایی «جینگو» از آن گونه فیلم‌های متفاوت یا به قول معروف بفروشی است که اکران می‌شود؛ و این برای من جای خیلی خوشحالی است و سومین فیلمی است که در مدت این چهار ماه در گروه سینمای «هنر و تجربه» اکران شده است.

وی همچنین گفت: من امیدوارم که این فیلم در این گروه، راه خودش را باز کند و مخاطب خودش را داشته باشد. و خیلی از فیلم‌های دیگری که متأسفانه در این چند سال به دلیل سیاست غلط بفروش و نفروش نتوانستند اجازه نمایش پیدا کنند، بتوانند در این طرح رنگ پرده سینما را به خود ببینند.

در این مراسم همچنین: محمد زرین‌دست (تونی)، نظام‌الدین کیایی، ملک جهان خزاعی، گلاب آدینه، جمشید گرگین، امین حیایی، حامد بهداد، پیمان قاسم‌خانی، محمد شیروانی، مهدی نادری، رضا درمیشیان، نوید محمدزاده، وحید موسائیان، آزیتا موگویی، پژمان هادوی، امیر عابدی و... حضور داشتند.

فیلم قصه‌گو و تجربی «جینگو»؛ هم اکنون در سینما آزادی، پردیس کوروش، موزه سینما، سینما تک خانه هنرمندان در تهران و سینما هویزه در مشهد، سینما سوره در اصفهان و پردیس سینمایی کاپری در گرگان روی پرده است.


ویدیو مرتبط :
ویدئویی از جشن تولد بازیگر زن سینما/اکران فیلم «فردا»

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«پل چوبی» اکران دوم عید فطر است/ بازیگر ویژه:مهران مدیری+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ایفای نقش بهرام رادان،هدیه تهرانی،مهناز افشارو آتیلا پسیانی

«پل چوبی» اکران دوم عید فطر است/ بازیگر ویژه:مهران مدیری+عکس

خبرگزاری فارس: «مهدی کرم‌پور» اظهار امیدواری کرد فیلم سینمایی «پل چوبی» در برنامه اکران دوم عید فطر نمایش داده شود.

«مهدی کرم‌پور» کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد تاریخ اکران فیلم سینمایی «پل چوبی»، اظهار داشت: امیدواریم این فیلم در برنامه اکران دوم عید فطر به روی پرده سینماها برود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «پل چوبی» معبری بود بر خندق شمالی طهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران... محل اتصال طهران قدیم و تهران مدرن.

این‌جا و اکنون محله پل چوبی یادگار گذشته است. نامی به‌جا مانده در قلب شهر پر هیاهو؛ محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام... 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در این فیلم بهرام رادان، هدیه تهرانی و مهناز افشار، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند، امید روحانی،‌ هستی محمایی،‌ آرمان پاپی‌زاده، آزاده اعتباریان، توماس اردبرینک. با معرفی: خسرو پسیانی، صدف نورمحمد و با حضور: مهران مدیری به ایفای نقش می‌پردازند. 

 

عوامل عبارتند از:

کارگردان: مهدی‌کرم‌پور، فیلمنامه: مهدی کرم‌پور و خسرو نقیبی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، صدابردار: بابک اخوان، طراح هنری: پروین صفری، تدوین: بهرام دهقانی

آهنگساز: کارن همایونفر، طراح چهره‌پردازی: کیان اولاد وطن،

صداگذار: ایرج شهزادی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: شکوفا کریمی، منشی صحنه: شکوفه فرازمند، طراح استوری‌برد: بزرگمهر حسین‌پور، طراح تبلیغات و اطلاع رسانی: علی‌رضا باذل، عکاس: علی زارع، مشاور رسانه‌ای: آرامه اعتمادی، مدیر تدارکات: سهراب دادگستر، مدیر تولید: پیمان جعفری، تهیه‌کنندگان: علی سرتیپی، مهدی داوری.

بنابراین گزارش، «مهدی کرم‌پور» در کارنامه کارگردانی خود تا کنون فیلم‌هایی نظیر «تهران: سیم آخر اپیزود دوم فیلم طهران تهران»، «چه کسی امیر را کشت؟ و «جایی دیگر» را به ثبت رسانده است./فارس