اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تقدیر ویژه جنبش عدالتخواه از مهران مدیری


جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای ضمن تقدیر از مهران مدیری کارگردان مجموعه تلویزیونی طنز «در حاشیه» اعلام کرد: یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش‌های مدیریتی کشور، نظام سلامت بوده است.

خبرگزاری فارس: جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای ضمن تقدیر از مهران مدیری کارگردان مجموعه تلویزیونی طنز « حاشیه» اعلام کرد: یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش‌های مدیریتی کشور، نظام سلامت بوده است، مطمئنا فشارهای جریان سرمایه داری بر شما، برای سانسور حقایق سند افتخار بزرگی است.

جنبش عدالتخواه دانشجویی در این نامه خطاب به مدیری نوشت: طی سال‌های متمادی یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش‌های مدیریتی کشور، نظام سلامت بوده است. بخشی که هر روز و هر سال بیشتر در حلقوم جریان سرمایه داری و پول پرستی فرو می‌رود تا از قبل بیماری مردم و رنج آنها کیسه‌های عده‌ای قلیل را روز به روز از ثروت‌های کثیف سرشار کنند.

بخشی که به بهانه طرح‌های تحول فقط و فقط سرازیر کردن پول را به جیب پزشکان تضمین کرده است. تخلفات جامعه پزشکی و بی عدالتی گسترده در بخش سلامت چنان رو به گسترش است که مردم را از اصلاح وضع موجود نا امید ساخته است. این روزها پخش سریال طنز شما که به مشکلات و حقایق جامعه ی بیمارِ پزشکی! می پردازد، مایه مسرت و شادی مردم گشته است.

جنبش عدالتخواه دانشجویی در خاتمه خطاب به مدیری نوشت: از حضرتعالی به خاطر ساخت این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل می‌کنیم. مطمئنا فشارهای بی‌حد و حصر جریان سرمایه داری بر شما، برای سانسور حقایق در این مجموعه طنز، سند افتخار بزرگی برای خدمت شما به مردم کشورتان است؛ مردمی که شما را از خودشان و در جبهه خودشان احساس می‌کنند. از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را خواستاریم.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی


ویدیو مرتبط :
جایزه ویژه هیئت داوران با حضور مهران مهران مدیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«پل چوبی» اکران دوم عید فطر است/ بازیگر ویژه:مهران مدیری+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ایفای نقش بهرام رادان،هدیه تهرانی،مهناز افشارو آتیلا پسیانی

«پل چوبی» اکران دوم عید فطر است/ بازیگر ویژه:مهران مدیری+عکس

خبرگزاری فارس: «مهدی کرم‌پور» اظهار امیدواری کرد فیلم سینمایی «پل چوبی» در برنامه اکران دوم عید فطر نمایش داده شود.

«مهدی کرم‌پور» کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد تاریخ اکران فیلم سینمایی «پل چوبی»، اظهار داشت: امیدواریم این فیلم در برنامه اکران دوم عید فطر به روی پرده سینماها برود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «پل چوبی» معبری بود بر خندق شمالی طهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران... محل اتصال طهران قدیم و تهران مدرن.

این‌جا و اکنون محله پل چوبی یادگار گذشته است. نامی به‌جا مانده در قلب شهر پر هیاهو؛ محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام... 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در این فیلم بهرام رادان، هدیه تهرانی و مهناز افشار، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند، امید روحانی،‌ هستی محمایی،‌ آرمان پاپی‌زاده، آزاده اعتباریان، توماس اردبرینک. با معرفی: خسرو پسیانی، صدف نورمحمد و با حضور: مهران مدیری به ایفای نقش می‌پردازند. 

 

عوامل عبارتند از:

کارگردان: مهدی‌کرم‌پور، فیلمنامه: مهدی کرم‌پور و خسرو نقیبی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، صدابردار: بابک اخوان، طراح هنری: پروین صفری، تدوین: بهرام دهقانی

آهنگساز: کارن همایونفر، طراح چهره‌پردازی: کیان اولاد وطن،

صداگذار: ایرج شهزادی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: شکوفا کریمی، منشی صحنه: شکوفه فرازمند، طراح استوری‌برد: بزرگمهر حسین‌پور، طراح تبلیغات و اطلاع رسانی: علی‌رضا باذل، عکاس: علی زارع، مشاور رسانه‌ای: آرامه اعتمادی، مدیر تدارکات: سهراب دادگستر، مدیر تولید: پیمان جعفری، تهیه‌کنندگان: علی سرتیپی، مهدی داوری.

بنابراین گزارش، «مهدی کرم‌پور» در کارنامه کارگردانی خود تا کنون فیلم‌هایی نظیر «تهران: سیم آخر اپیزود دوم فیلم طهران تهران»، «چه کسی امیر را کشت؟ و «جایی دیگر» را به ثبت رسانده است./فارس