اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تقدیر رهبر انقلاب از ظریف در سال 69 +عکس


رهبر معظم انقلاب در سال 1369 و بعد از تثبیت حقوق حقه ملت ایران در مجامع بین المللی با صدور پیامی خطاب به دکتر ولایتی - وزیر خارجه وقت- مراتب قدر شناسی خود را نسبت به ایشان و همکارانشان از جمله دکتر محمّد جواد ظریف - سفیر وقت جمهوری اسلامی در سازمان ملل- ابلاغ کردند.

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی: رهبر معظم انقلاب در سال 1369 و بعد از تثبیت حقوق حقه ملت ایران در مجامع بین المللی با صدور پیامی خطاب به دکتر ولایتی - وزیر خارجه وقت- مراتب قدر شناسی خود را نسبت به ایشان و همکارانشان از جمله دکتر محمّد جواد ظریف - سفیر وقت جمهوری اسلامی در سازمان ملل- ابلاغ کردند.

تقدیر رهبر انقلاب از ظریف در سال 69 +عکس

در بخشهایی از پیام رهبری آمده است: لازم می دانم حق شناسی خود را نسبت به یکایک برادرانی ارجمندی که در وزارت خارجه با ابتکار و اخلاص هوشمندانه خود در یکی از مقاطع حساس و خطیر ایران، به ملت و کشور خود خدمتی بزرگ کردند و دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نمودند، ابراز نمایم.

گفتنی است رهبری ذیل نامه قدردانی به دکتر ولایتی - وزیر امورخارجه وقت- در ارتباط با قطعنامه 598، از جمعی از دست اندرکاران سیاست خارجی جمهوری اسلامی در پایان جنگ تحمیلی از جمله دکتر حسن روحانی - دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی - و دکتر محمّد جواد ظریف - سفیر وقت جمهوری اسلامی در سازمان ملل- با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کردند.

تقدیر رهبر انقلاب از ظریف در سال 69 +عکس


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس:پوستر تبلیغاتی رهبر انقلاب در سال 60


پایگاه اطلاع‌رسانی حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تصویری از تبلیغات رهبر معظم انقلاب در دوران رقابت‌های انتخاب ریاست جمهوری در سال 60 را منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: پایگاه اطلاع‌رسانی حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تصویری از تبلیغات رهبر معظم انقلاب در دوران رقابت‌های انتخاب ریاست جمهوری در سال 60 را منتشر کرد.