اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تقدیر جهاد اسلامی فلسطین از رهبر انقلاب


دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران دقایقی پس از اعلام رسمی اتش بس در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای از رهبر معظم انقلاب تقدیر کرد و اعلام نمود که جنگ با دشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

فارس: دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران دقایقی پس از اعلام رسمی اتش بس در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای از رهبر معظم انقلاب تقدیر کرد و اعلام نمود که جنگ با دشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

ناصر ابو شریف رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد تحمیل آتش بس بی قید وشرط وطولانی مدت به صهیونیستها سر آغاز مبارزه ای طولانی برای آزادی تمامی خاک فلسطین خواهد بود.

ابوشریف در بیانیه ای مطبوعاتی اختصاصی که بر روی سایت این نمایندگی در تهران منتشر شد همچنین از اقدامات وفعالیت های ملل اسلامی در حمایت از ملت فلسطین وبه ویژه از اقدامات ملت ودولت جمهوری اسلامی ایران ودر راس آنها رهبر معظم انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین آیت الله خامنه ای در حمایت همه جانیه از مبارزات ملت مظلوم فلسطین ومقاومت در غزه تشکر وقدر دانی کرد.

متن این بیانیه مطبوعاتی به شرح زیر است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

مقاومت ملت فلسطین موفق شد صهیونیستها را مجبور به پذیرش آتش بسی طولانی مدت وبدون سقف زمانی نماید.

این آتش بس در چارچوب آخرین پیشنهادی بود که دولت مصر آنرا ارائه و مورد موافقت هیئت فلسطینی قرار گرفت.

بر اساس این توافق ، آتش بس نامحدودی در نوار غزه اعمال می گردد وصهیونیستها حق تجاوز به نوار غزه را از این پس نخواهند داشت.

صهیونیستها موظف به گشودن تمامی گذرگاه ها برای ورود کاروان های امداد رسان و بازسازی خواهند بود.

همچنین عمق کشتیریانی وحضور در دریا برای ماهیگران فلسطینی افزایش می یابد و قرار شد بقیه مسایل در فرصت های آینده مورد بررسی قرار گیرد.

ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید می کنیم که آتش بس به معنای کنار گذاردن سلاح نخواهد بود ومبارزان گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین همانند بقیه مبارزان فلسطینی هوشیارانه تحرکات رژیم صهیونیستی را زیر نظر خواهند گرفت.

پذیرش بی قید وشرط آتش بس توسط رژیم صهیونیستی بیانگر شکست این رژیم در این جنگ است تا در چهارمین جنگ پیاپی خود اینبار شکستی واضح را به چشم خود ببیند.

همبستگی مثال زدنی واسطوره ای ملت مظلوم وستم دیده غزه وبقیه مناطق فلسطین یکی از مهمترین ابعاد این پیروزی است وبه همگان نشان داد که صهیونیستها آنگونه که ادعا می کنند، شکست ناپذیر نیستند.

ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید می کنیم که این پیروزی مقدمه ای برای پیروزی های دیگر تا آزادی کامل فلسطین و تمامی خاک فلسطین از بحر تا نهر (دریا تا رودخانه) خواهد بودو همانگونه که شهرک نشینان صهیونیست مجبور شدند از شهرک های اطراف نوار غزه کوچ کنند به طور حتم در آینده ای نه چندان دور به یاری خداوند شاهد بازگشت تمامی صهیونیستها به مناطق اصلی محل سکونت خود در خارج از فلسطین خواهیم بود.

در پایان از تمامی ملل جهان که به یاری ملت فلسطین شتافتند تشکر و قدر دانی کرده و در این چارچوب به ویژه از مواضع ملت و دولت اسلامی ایران و در راس آنها مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از مقاومت غزه تشکر و قدر دانی می ننمایم.

ناصر ابو شریف

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران


ویدیو مرتبط :
سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مورد جهاد سازندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر گروه جهاد اسلامی فلسطین: ایران به ما سلاح می دهد ، اعراب هم تا سلاح هایشان در انبارها زنگ نزده بجنبند



رهبر گروه جهاد اسلامی فلسطین:

ایران به ما سلاح می دهد ، اعراب هم تا سلاح هایشان در انبارها زنگ نزده بجنبند

اگر اختلاف نظری با ایران درباره وضعیت سوریه وجود دارد فکر نمی کنم میان ما و ایران درباره آنچه که در فلسطین می گذرد اختلاف نظری وجود داشته باشد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت با اشاره به حمایت های ایران از مبارزان فلسطینی، از کشورهای عربی خواست همانند ایران به مقاومت اسلامی فلسطین سلاح دهند.

به گزارش عصر ایران، گروه جهاد اسلامی پس از گروه های حماس و فتح، قوی ترین گروه مقاومت فلسطینی است. هم اکنون در غزه و در پاسخ مسلحانه به حملات اسرائیل، گروه جهاد اسلامی در کنار حماس ،  عملیات های ضد اسرائیلی انجام می دهد.

"رمضان عبدالله" در مصاحبه با شبکه الجزیره قطر اضافه کرد: ایران منبع اساسی و اصلی تسلیحاتی است که امروز فلسطینی ها با استفاده از آن در مقابل تجاوزها و دشمنی های اسرائیلی، ایستادگی می کنند. همه جهان این موضوع را می داند و این موضوع، مخفی نیست.

او به نوع این اسلحه و چگونگی دست یابی گروه های فلسطینی به آن از ایران اشاره ای نکرد.

قبل از این شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل گفته بود ایران موشک های فجر- 5 را در اختیار گروه های فلسطینی قرار می دهد تا این موشک ها را به سمت اسرائیل شلیک کنند.

عبدالله اضافه کرد: اگر اختلاف نظری با ایران درباره وضعیت سوریه وجود دارد فکر نمی کنم میان ما و ایران درباره آنچه که در فلسطین می گذرد اختلاف نظری وجود داشته باشد.وی تصریح کرد:اسلحه مورد استفاده گروه های مقاومت در غزه در مقابل اسرائیل، ساخت ایران هستند یا اینکه با پول ایران خریداری شده اند.

این عضو ارشد گروه های مقاومت فلسطینی خواستار متنوع شدن منابع کسب سلاح گروه های فلسطینی شد و از کشورهای عربی خواست سلاح های خود را قبل از اینکه در انبارها، زنگ بزنند به مبارزان فلسطینی بدهند.

وی افزود: منطق می گوید ما در موضوع فلسطین، صددرصد با ایران هستیم. ایران همه نوع حمایت، کمک و پشتیبانی را از ما می کند اما عاقلانه نیست سلاح مقاومت در غزه به صورت انحصاری تنها از ایران باشد. ما می خواهیم از همه کشورهای عربی اسلحه داشته باشیم./عصرایران