اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تقدیر از جوانمردی صالحی در مجلس


نمایندگان مجلس در نطق ها و تذکرات امروز خود هم نظرات مخالف و موافقشان با برجام را بار دیگر بیان کردند و هم از عیادت صالحی از حسینیان تقدیر کردند.

خبرآنلاین: نمایندگان مجلس در نطق ها و تذکرات امروز خود هم نظرات مخالف و موافقشان با برجام را بار دیگر بیان کردند و هم از عیادت صالحی از حسینیان تقدیر کردند.

عباس قائدرحمت نماینده درود و ازنا در تذکری ضمن تشکر از علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در عیادت از روح الله حسینیان، این اقدام را جوانمردانه و نشانه وفاق و همدلی دانست.

بهروز نعمتی نماینده اسدآباد نیز در نطق امروز خود تصویب برجام را از مهمترین مصوبات مجلس خواند و گفت: در اجرای برجام باید دقت کنیم. همواره گفته و می گوییم خطوط قرمز نظام و نظرات رهبری برای ما مهم است و باید لحاظ شود.

وی مذاکرات هسته ای را بده بستانی سیاسی خواند که توفیقاتی در نتیجه رشادت های فراوان در آن حاصل شده است. وی افزود: چرا برخی نمایندگان بر خلاف منویات رهبری به دنیال دو قطبی کردن فضای کشور هستند؟ گردش بیش از 5 هزار سانتریفیوژ و حفظ آب سنگین اراک دستاورد بزرگی است. چرا برخی این را نمی بینند و مدام بر طبل جنگ می کوبند؟ ما تاکید داریم که باید جلوی هر نوع فتنه و جنگ را گرفت.

نعمتی ادامه داد: احتمالا برخی دوستان، دلواپس فقر و تنگدستی طبقات محروم و مرارت های مردم نیستند و نمی دانند برخی مردم فقط با یارانه مختصر دولت زندگی می کنند!

وی افزود: از کمیسیون برجام گلایه مندم که نظر اکثریت مجلس را در گزارش نهایی خود نیاورد و با توهین های خود، شان مجلس را خدشه دار کرد. گله مندم از کسانی که 6 سال مدیریت مذاکرات را داشتند و حتی یک گزارش به مردم ندادند و امروز برجام را در مجلس و شورای امنیت نقد می کنند.

نماینده اسدآباد در پایان سخنانش گفت: مخالفت با با برجام، مخالفت با منویات رهبری نیست که گفتند مجلس باید در این خصوص اظهار نظر کند؟

اما محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده کرمان در نطق امروز خود، خطاب به دولتمردان اظهار داشت: چرا همه چیز به برجام گره خورده و حتی تاخیر در اجرای برجام را با دلار روز حساب می کنید؟ چرا به مردم آدرس غلط می دهید؟ 80 درصد مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت هاست نه تحریم ها!

وی افزود: مردم منتظر گزارش دولت در خصوص تاثیر اجرای برجام بر اقتصاد کشور هستند.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد، صالحی را به عنوان وزیر پیشنهادی خارجه به مجلس معرفی کرد



 

 

احمدی نژاد، صالحی را به عنوان وزیر پیشنهادی خارجه به مجلس معرفی کرد

 

عضو هیئت رئیسه مجلس در صحن علنی اعلام کرد: نامه رئیس جمهور مبنی بر معرفی علی اکبر صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه به مجلس، اعلام وصول شد.

حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه از اعلام وصول نامه رئیس جمهور مبنی بر معرفی علی اکبر صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه خبر داد.

گفتنی است در ادامه سبحانی نیا نامه رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی را در صحن علنی قرائت کرد....../تحلیل:عصرایران