اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تقارن شب سال نو با رحلت پیامبر اسلام (ص)


شورای خلیفه گری آشوری كلدانی كاتولیك ارومیه با صدور بیانیه ای خواستار اجتناب از برگزاری هر نوع جشنی در شب تحویل سال نو میلادی به علت همزمانی با ایام سوگواری رحلت پیامبر اسلام (ص)و شهادت امام حسن مجتبی(ع) توسط پیروان ادیان و اقلیتهای مذهبی شد.

خبرگزاری مهر: شورای خلیفه گری آشوری كلدانی كاتولیك ارومیه با صدور بیانیه ای خواستار اجتناب از برگزاری هر نوع جشنی در شب تحویل سال نو میلادی به علت همزمانی با ایام سوگواری رحلت پیامبر اسلام (ص)و شهادت امام حسن مجتبی(ع) توسط پیروان ادیان و اقلیتهای مذهبی شد.

شورای خلیفه گری آشوری كلدانی كاتولیك ارومیه با انتشار بیانیه ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت روزهای آخر ماه صفر، اعلام کرد:  از برگزاری هر نوع جشنی در شب تحویل سال نو میلادی به علت همزمانی با روزهای سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) خودداری می شود.

در متن این بیانیه آمده است:  احتراما ضمن عرض تسلیت و همدردی به مناسبت روزهای آخر ماه صفر به استحضار می رساند از آنجائیكه شروع سال نو میلادی 2014 مصادف است با روزهای سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و هم میهنان مسلمان عزیزمان در این روزها عزادار و سوگوار می باشند، این خلیفه گری و تمام جماعت اقلیت آشوری كلدانی كاتولیك آذربایجان از برگزاری هر نوع جشنی در شب تحویل سال خودداری و فقط به شركت در مراسم مذهبی و معنوی در شب تحویل سال اكتفا کرده است.

توماس میرم  اسقف اعظم خلیفه گری آشوری كلدانی كاتولیك ارومیه


ویدیو مرتبط :
ppt تاریخ اسلام از جاهلیت تا رحلت پیامبر(ص)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیلور سویفت شب سال نو در میدان اصلی نیویورک هنرنمایی می کند !



تیلور سویفت,عکس تیلور سویفت

این خواننده مشهور قرار است دقیقا" قبل از تحویل سال نو میلادی در میدان تایمز شهر نیویورک برای میلیونها نفر از طرفدارانش هنرنمایی کند .

این خواننده مشهور قرار است دقیقا" قبل از تحویل سال نو میلادی در میدان تایمز شهر نیویورک برای میلیونها نفر از طرفدارانش هنرنمایی کند .

رایان سیکرست ، مجری برنامه امریکن آیدل که امسال مسئول برگزاری این جشن بزرگ سال نو است ، این موضوع را فاش کرد.

تیلور سویفت با اجرای برنامه در جشن سال نو امسال به جمع خواننده هایی می پیوندد که در سالهای قبل در این جشن هنرنمایی کرده اند . سال گذشته ، لیدی گاگا ، جاستین بیبر ، نیکی میناژ ، پیت بال در این جشن بزرگ برنامه اجرا کردند و همراه میلیونها نفر از طرفدارانشان سال نو میلادی را جشن گرفتند.... / آفتاب