اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تقابل ایرانی های لیگ چین را حدادی برد


تیم بسکتبال سیشوان به همراه حامد حدادی توانست فوجیان را که صمد نیکخواه بهرامی را در اختیار دارد از پیش رو بردارد.

ایسنا: تیم بسکتبال سیشوان به همراه حامد حدادی توانست فوجیان را که صمد نیکخواه بهرامی را در اختیار دارد از پیش رو بردارد.

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین دو تیم فوجیان و سیشوان که صمد نیکخواه‌بهرامی و حامد حدادی را در اختیار دارند به مصاف هم رفتند که در نهایت این یاران حدادی بودند که برنده میدان شدند.

در این مسابقه که تقابل ملی‌پوشان ایران در لیگ چین بود ابتدا فوجیان به همراه صمد نیکخواه‌بهرامی تیم برتر بود و کوارتر نخست را 27 بر 18 برنده شد اما در کوارتر دوم این یاران حدادی بودند که برتری را بدست آوردند و 28 بر 21 برنده شدند.

در نیمه دوم نیز برتری برای سیشوان و حدادی بود که توانستند کوارتر سوم را 35 بر 23 به سود خود تمام کنند و با برتری 32 بر 26 در کوارتر چهارم در نهایت 113 بر 99 برنده میدان شدند.

صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقه به عنوان بازیکن اصلی برای فوجیان وارد میدان شد و 27 دقیقه بازی کرد. او در این دیدار 8 امتیاز و 2 پاس منجربه گل به نام خود ثبت کرد.

حامد حدادی نیز 29 دقیقه و 55 ثانیه برای سیشوان بازی کرد و کارش را با 17 امتیاز، 13 ریباند،‌ 2 پاس منجربه گل،‌1 توپ ربایی و 1 بلاک شات به پایان رساند.


ویدیو مرتبط :
بسکتبال نویس - هایلایت های حامد حدادی در لیگ چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تقابل حدادی و صمد در لیگ چین


جدال ملی پوشان بسکتبال یکی از نکات جالب توجه هفته دوم لیگ چین بود.

خبرگزاری فارس: هفته دوم لیگ بسکتبال چین شب گذشته برگزار شد که در یکی از بازی‌ها ژی جیانگ با صمد نیکخواه بهرامی مقابل تیم حامد حدادی یعنی سیچوآن قرار گرفت که این بازی با برتری 121 بر 104 یاران حدادی به پایان رسید.

عکس: تقابل حدادی و صمد در لیگ چین

عکس: تقابل حدادی و صمد در لیگ چین