اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تفهیم اتهام محاربه به سارقان مسلح



تفهیم اتهام محاربه به سارقان مسلح

اتهام محاربه به سه سارق مسلح طلافروشی های تهران تفهیم شد.

به گزارش مهر، سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ امروز در حاشیه بازسازی صحنه سرقت ها در جمع خبرنگاران گفت : از سوی قاضی پرونده ، اتهام محاربه به سه سارق مسلح تفهیم شده است.

وی افزود : اجرای حکم این دسته از مجرمان در زمان کوتاه می تواند نقش موثری در کاهش جرایم داشته باشد.

در این مراسم اهالی از اقدام پلیس و دستگاه قضایی برای برخورد با تبهکاران و مجرمان تشکر کردند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
تفهیم اتهام/استاد قرائتی.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شناسايي باند سارقان مسلح در تهران



 

 

شناسايي باند سارقان مسلح در تهران


اعضاي اين باند كه از كلاه‌گيس و ماسك آلودگي هوا براي جلوگيري از شناسايي استفاده مي‌كردند به سه فقره سرقت مسلحانه موفق در مشهد نيز اعتراف كردند. آنها در يكي از سرقت‌هاي ناموفق خود،پس از شليك تير هوايي متواري شدند.

ايلنا: اعضاي گروه سارقان مسلح كه اقدام به هشت فقره سرقت مسلحانه در تهران و مشهد كرده بودند از سوي پليس آگاهي پايتخت دستگير شدند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، ساعت هشت صبح 13 اسفند ماه امسال سرقت مسلحانه يك دستگاه خودروي پيكان در مشيريه به پليس اعلام شد. ساعت 16:30 دقيقه همان روز نيز سرنشينان خودروي پيكان مسروقه به يك لوسترفروشي در افسريه مراجعه كردند و با تهديد سلاح دو ميليون تومان وجه نقد و مقداري اسناد و مدارك از مغازه سرقت كردند.
دو مرد مسلح پس از سرقت متوجه شدند كه سوئيچ يك پرايد روي ميز است كه آن را برداشتند و با خودروي پرايد صاحب مغازه متواري شدند.
بر اساس اين گزارش سارقان كه خواستار وجه نقد در قبال رها كردن خودرو و اسناد سرقت‌شده بودند، در تماس‌هاي بعدي با صاحب مغازه شناسايي شدند. از سوي ديگر استفاده از بانك اطلاعات مجرمين نيز ماموران را به مردي 35 ساله به نام «علي‌اصغر» كه داراي دو فقره سابقه كيفري بود مظنون كرد.
به گزارش ايلنا، با شناسايي علي‌اصغر ماموران 18 اسفند ماه به مخفي‌گاه وي در افسريه رفتند و پس از دستگيري او يك قبضه سلاح ماكاروف كشف كردند.
وي در بازجويي‌هاي به عمل آمده هم‌دستش مهدي 35 ساله را نيز به ماموران معرفي كرد كه او نيز در محدوده خاوران تهران دستگير شد و از بين يك قبضه سلاح كمري كينگ با 20 فشنگ جنگي كشف و ضبط شد.
متهمان دستگيرشده هم‌دست ديگرشان به نام «حسين» را نيز به ماموران معرفي كردند كه در سرقت‌هاي مشهد با آنها همدستي مي‌كرده است به اين ترتيب پليس آگاهي تهران بزرگ به مشهد رفته و حسين را نيز دستگير كردند.
اعضاي اين باند كه از كلاه‌گيس و ماسك آلودگي هوا براي جلوگيري از شناسايي استفاده مي‌كردند به سه فقره سرقت مسلحانه موفق در مشهد نيز اعتراف كردند. آنها در يكي از سرقت‌هاي خود موفق به سرقت نشده و پس از شليك تير هوايي متواري شده بودند.
بر اساس اين گزارش اعضاي اين باند تاكنون به هشت فقره سرقت مسلحانه اعتراف كردند.