اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تفریح مرگبار پنج جوان با جیپ قدیمی در ییلاق



تفریح مرگبار پنج جوان با جیپ قدیمی در ییلاق

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از مرگ پنج تن در حادثه رانندگی خبر داد.

سرهنگ مهدی ترکی دراین‌باره گفت: یک خودروی جیپ قدیمی حامل پنج سرنشین که برای تفریح به منطقه ییلاقی «اشکورات» در شهرستان رودسر رفته بودند٬ به دلیل نامعلومی از جاده منحرف و به دره‌ای در این منطقه سقوط کردند.

ترکی با بیان اینکه با توجه به کوهستانی‌بودن منطقه، ارتفاع زیاد محل رانندگی تا محل سقوط و شدت جراحات وارده، هر پنج سرنشین خودرو در دم فوت کردند، گفت: افراد فوت‌شده جوانانی 23 تا 27 ساله‌اند که نسبت خانوادگی با یکدیگر دارند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رودسر راننده این وسیله فرسوده در حال حاضر مشخص نیست.

وی با بیان اینکه هم اینک علت تصادف توسط کارشناسان در حال رسیدگی است٬ از شهروندان و به ویژه جوانان خواست٬ در صورت تمایل به رانندگی، وسیله نقلیه مناسب اختیار کرده و اصول رانندگی را رعایت کنند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
تفریح مرگبار بچه ها....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تفریح مرگبار دو خواهر در سیزده به در



اخبار حواث 91,حوادث 91,حوادث تلخ سیزده بدر91,حوادث سیزده بدر91

 

تفریح مرگبار دو خواهر در سیزده به در

دو دختر 8 و 10 ساله همراه خانواده شان برای تفریح به حاشیه روستا آمده بودند که با طولانی شدن غیبت دو خواهر جستجوها برای یافتن آنها آغاز شد. در ادامه پیکر دو دختر بچه در استخر آب روستا کشف شد و از آب بیرون کشیده شد.

دو خواهر 8 و 10 ساله هنگام تفریح در روز طبیعت به طرز دلخراشی در استخر آب کشاورزی روستا جان باختند.

به گزارش مهر، ساعت 16 و 45 دقیقه دیروز غرق شدن دو کودک در استخر آب کشاورزی در روستای گرگاب شهرستان شاهین شهر به امدادگران اورژانس گزارش شد. پس از این تماس بلافاصله امدادگران اورژانس خود را به محل حادثه رساندند.

در جریان بررسی ها مشخص شد، دو دختر 8 و 10 ساله همراه خانواده شان برای تفریح به حاشیه روستا آمده بودند که با طولانی شدن غیبت دو خواهر جستجوها برای یافتن آنها آغاز شد. در ادامه پیکر دو دختر بچه در استخر آب روستا کشف شد و از آب بیرون کشیده شد.

امدادگران سریع عملیات احیای قلبی ریوی را بر روی آنها اجرا کردند اما به دلیل اینکه مدت طولانی از زمان مرگ آنها گذشته بود نتوانستند آنها را به زندگی دوباره بازگردانند.

با اطلاع ماجرا به پلیس ماموران در محل حاضر شده و پس از تحقیقات از والدین دو کودک اجساد با دستور قاضی جنائی به پزشکی قانونی منتقل شد./عصرایران