اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تفاهم‌ نامه 120 میلیونی با هیات رزمندگان


مرحله اول تفاهم نامه بین معاونت امور فرهنگی و معاونت امور فرهنگی هیات رزمندگان اسلام با پرداخت 600 میلیون ریال وارد فاز اجرایی شد.

خبرآنلاین: مرحله اول تفاهم نامه بین معاونت امور فرهنگی و معاونت امور فرهنگی هیات رزمندگان اسلام با پرداخت 600 میلیون ریال وارد فاز اجرایی شد.

این تفاهم نامه دوجانبه بین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی هیات رزمندگان اسلام مبنی بر مشارکت در توسعه و ترویج کتابخوانی و فعالیت‌های دینی و مذهبی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری منعقد شد.

براساس این تفاهم‌نامه معاونت امور فرهنگی کتاب‌های مورد نیاز هیات‌ها، سخنرانان و مداحان در مناسبت‌های مذهبی را به منظور تغذیه فکری و محتوایی برنامه‌های هیات رزمندگان اسلام در سراسر کشور تامین خواهد کرد. همچنین نسبت به برپایی نمایشگاه و غرفه عرضه و فروش کتاب‌های مناسب هیات رزمندگان اسلام با تخفیف مناسب همکاری خواهد داشت.

معاونت فرهنگی هیات رزمندگان اسلام نیز متعهد شد تا با ارایه طرح‌های کارشناسی و عملیاتی نسبت به اجرایی شدن تفاه‌م‌نامه همکاری داشته باشد و گزارشی از روند اجرایی این تفاهم‌نامه تهیه کند.

همچنین مصطفی امیدی به عنوان ناظر اجرایی این تفاهم‌نامه انتخاب شد. این تفاهم‌نامه تا سقف یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار دارد و تا پایان 1393 اعتبار خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
زیباترین نامه ای که نوشته شد- نامه زهرای ۹ ساله به رزمندگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار هیات ایرانی و آمانو برای اجرای تفاهم‌نامه هسته‌ای ژنو



اخبار ,اخبار سیاست خارجی,تفاهم‌نامه هسته‌ای ژنو

اخبار سیاست خارجی - دیدار هیات ایرانی و آمانو برای اجرای تفاهم‌نامه هسته‌ای ژنو

معاون سیاسی وزیر خارجه و نماینده دائم کشورمان در آژانس عصر روز چهارشنبه با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کردند.

حمید بعید‌ی‌نژاد، مدیرکل سیاسی وزیر خارجه و عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی کشورمان به همراه رضا نجفی، نماینده ایران در آژانس عصر روز چهارشنبه ساعت 14 به وقت وین با یوکیا آمانو دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل آژانس در جریان نتایج مذاکرات ایران و 5+1 قرار گرفت و درباره نظارت آژانس بر اجرای اقدامات داوطلبانه ایران در چارچوب تفاهم ژنو 3 گفت‌وگو شد.

اقدامات فنی مربوط به نظارت بر فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌یی در چارچوب تفاهم ایران و 1+5 توسط آژانس انجام خواهد شد.

هم‌چنین قرار است هیات ایرانی حاضر در وین، پس از دیدار با آمانو جزییات مباحث را در دیدار با هیات کارشناسی و فنی آژانس به ریاست معاون مدیرکل در امور پادمان‌ها مطرح کنند.

دیدار هیات ایرانی با مسوولان و کارشناسان فنی آژانس در حالی صورت می‌گیرد که نشست فصلی شورای حکام از روز دوشنبه هفته جاری آغاز به کار کرده است و موضوع ایران ظرف امروز و فردا (چهارشنبه و پنج‌شنبه) در دستور کار قرار می‌گیرد.

در نشست شورای حکام توافق ایران و آژانس (برنامه اقدام مشترک)بررسی خواهد شد.

اخبار سیاست خارجی - ایسنا