اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر کابینه آمریکا با یک حرکت ایران


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ در زمانی با یك تلفن غربی‌ها شاه و وزرای ایران عوض می‌شدند اما امروز با یك حركت ملت ایران چینش كابینه‌های اروپا و آمریكا تغییر می‌كند.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره هفت شهید مبارزه با نفاق و ترور كه شب گذشته در مسجد جامع نارمك برگزار شد، گفت: خون شهدای مبارزه با نفاق زنگ بیداری انسانی را در جهان به صدا درآورد و جرم این شهدا داشتن بصیرت بود. آنها حقیقت نفاق را نمایان كردند.

وی افزود: این شهدا با همه وجودشان به صحنه آمدند تا از انقلاب، اسلام و حقیقت دفاع كنند و اولین جانباز معركه ترورهای منافقین رهبر معظم انقلاب بود كه البته خداوند خواست تا ایشان ذخیره‌ای برای انقلاب باقی بمانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه بیداری امروز جهانیان به بركت خون شهدای مبارزه با نفاق و ترور است، تصریح كرد: نسل امروز حق دارد حقایق و آنچه در این سه دهه بر ملت ما گذشته را بداند. این اتفاقات بزرگترین درس و عبرت‌ها را در دل خود دارد.

نقدی ادامه داد: جوانان حق دارند بدانند آنها كه امروز با كت و شلوارهای تمیز و كراوات‌های اتوكشیده در تلویزیون‌های استكبار جهانی ظاهر می‌شوند و آنها كه دم از حقوق بشر می‌زنند و در راهروهای كنگره آمریكا و پارلمان انگلیس در آمد و شد و مشورت با آنها هستند، چه جنایت‌هایی كردند كه یكی از آنها سوزاندن نوزاد در آتش بود.

وی در ادامه به ویژگی‌ها و خصوصیات بارز شهید مهدی رجب‌بیگی كه به دست منافقین به شهادت رسید، اشاره كرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریكا و رژیم منحوس سلطنتی انگلیس كه دم از مبارزه با تروریسم می‌زنند، پایگاه‌های اصلی و تلویزیون‌های ماهواره‌ای را به منافقین دادند تا به روح و روان نسل جوان ما حمله كنند.

نقدی با اشاره به اشغال عراق توسط آمریكا گفت: ۲۵ هزار نفر از مردم عراق توسط منافقین و به دستور صدام كشته شدند. حالا ملت عراق می‌خواهد آنها را از كشورش بیرون كند ولی آمریكا برای حفاظت از آنها گارد می‌گذارد.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان كرد: استقامت،‌ شجاعت، رشادت، ایستادگی درس‌هایی است كه شهدای مبارزه با نفاق به نسل جوان ما می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاكید كرد: اگر منافقین امروز دست به ترور نمی‌زنند، به دلیل این است كه راه دیگری در پیش گرفته‌اند و امید بسته‌اند روح، شخصیت و فكر جوانان ما را ترور كنند. منافقین امروز با شاه عربستان، اروپایی‌ها و حكام فاسد منطقه مشورت می‌كنند و جلسه می‌گذارند تا چه طور با انقلاب اسلامی مقابله كنند كه فتنه ۸۸ هم از همین دست بود.

نقدی ادامه داد: اسنادی در دست است كه چگونه منافقین امروز، برای انتخابات از این افراد پول گرفته‌اند و هماهنگ كردند كه چه شعاری بدهند، چه كار كنند، چه كسی بیاید و چه كسی برود. شاه ملعون عربستان مشاور اعظم آقایان در این خصوص بود.

وی در پایان با بیان اینكه ملت ما امروز سربلند و با عزت است، اظهار داشت: در زمانی با یك تلفن غربی‌ها شاه و وزرای ایران عوض می‌شدند اما امروز با یك حركت ملت ایران چینش كابینه‌های اروپا و آمریكا تغییر می‌كند.

در بخش دیگری از این مراسم سردار احمد كریم‌پور مسئول كمیته ضد خرابكاری در اوایل انقلاب طی سخنانی اظهار داشت: دشمن از گذشته با روش‌های مختلف و راه‌های متفاوت به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخت كه یكی از این روش‌ها جنگ نیمه سخت بود كه منافقین به صورت ناجوانمردانه اقدام به ترور جوانان انقلاب اسلامی كردند.

كریم‌پور با اشاره به پیشرفت ایران در همه زمینه‌ها به خصوص صنعت دفاعی گفت: در زمان جنگ رزمندگان به دنبال اسلحه‌ای بودند كه ۸ كیلومتر برد داشته باشد ولی در حال حاضر به همت متخصصین و جوانان كشورمان شاهد شلیك همزمان چندین موشك دوربرد هستیم.

در پایان این مراسم از خانواده ۷ شهید مبارزه با ترور و نفاق در منطقه نارمك تهران تجلیل به عمل آمد.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
از تلاش آمریکا برای تغییر نظام ایران تا ممنوعیت خرید کالاهای خارجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر موضع اوباما نسب به استفاده از زور و احتمال حمله ی آمریکا به ایران در نیمه ی اول اکتبر/عربستان هم وارد جنگ می شود؟



باراک اوباما , برنامه هسته ای ایران

 

دبکا مدعی شد: در ده روز گذشته شاهد تغییری در نگاه و موضع منفی باراک اوباما نسبت به حمله ی نظامی علیه برنامه هسته ای ایران بوده ایم.

ملک عبدالله پادشاه عربستان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل مطلع شده اند که اوباما در پروسه تجدید نظر در این خصوص است.

دستیاران اوباما گفتند: اگر وضعیت دیپلماسی هسته ای بین شش قدرت جهانی و ایران بی تغییر باقی بماند و اگر بحران سوریه حل نشده باقی بماند، رئیس جمهور امریکا تصمیمی نهایی در مورد استفاده از روز علیه ایران در نیمه ی اول اکتبر می گیرد.

در گفتگوهایی محرمانه، شاهزاده های سعودی هفته گذشته به مقامات غربی و عرب( که به ریاض سفر کرده بودند) گفتند که در پایان، امریکا و شاید اسرائیل بزودی به اقدام نظامی علیه ایران متوسل می شوند.

دبکا در ادامه نوشت: یک شاهزاده سعودی به یکی از مقامات اروپایی گفته است: در مورد حمله به ایران در حال حاضر تصمیم گیری شده است. اما اگر اوباما تصمیمش را تغییر داد تکلیف چیست؟  هر چیزی امکان پذیر است.

وی افزود: اما این بار ما مطمئن هستیم که تصمیم امریکا به حمله نهایی است و ما هم در حال آماده کردن خود و تدارک مقدماتی در این خصوص هستیم.

وی افزود: سئوال این نیست که امریکا حمله می کند یا خیر، بلکه سئوال این است که چه زمانی حمله رخ می دهد.

به نوشته ی دبکا، عربستان سعودی از چند جهت در حال آماده کردن خود است:

1. دفاع از اهداف نفتی: عربستان در پی حفاظت از دو پایانه ی نفتی خود در "راس تاتورا" در خلیج فارس و "ابغیغ" در دریای سرخ در مقابل حمله ی تلافی جویانه ایران پس از حملات امریکا است.

2. حمله به اهداف ایرانی: واحدهای عملیاتی ویژه، دریایی و هوایی سعودی برای حمله به اهداف اسراتژیک در صورت حمله ایران به این کشور در خالت اماده باش قرار خواهد گرفت..../انتخاب