اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر لباس «فامیل دور» از دست سودجویان!


رونمایی از عروسک «فامیل دور» که قرار بود همزمان با گشایش نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی (دوشنبه 16 دی‌ماه) اتفاق بیفتد، به روز‌های آتی موکول شد.

خبرگزاری ایسنا: رونمایی از عروسک «فامیل دور» که قرار بود همزمان با گشایش نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی (دوشنبه 16 دی‌ماه) اتفاق بیفتد، به روز‌های آتی موکول شد.

 پس از حضور عروسک «کلاه قرمزی» در اولین نمایشگاه بازی و سرگرمی،‌ این عروسک به عنوان بهترین عروسک ملی از نگاه مردم انتخاب شد.

استقبال علاقمندان به مجموعه «کلاه قرمزی» از این عروسک، باعث شد تا سازندگان تصمیم بگیرند عروسک «فامیل دور» را هم در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی که دوشنبه (16 دی‌ماه)‌ در بوستان «گفتگو» افتتاح می‌شود، رونمایی کنند اما به دلیل قاچاق این محصول توسط سودجویان، سازندگان عروسک تصمیم گرفتند لباس آن را تغییر دهند؛ بنابراین قرار است «فامیل دور» در روز‌های آینده با لباس جدیدی در نمایشگاه رونمایی شود.

امیر ناصری - مدیر بازرگانی مجموعه «کلاه قرمزی» - در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: در روزهای برگزاری نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی از چهار عروسک و دو محصول دیگر کلاه قرمزی رونمایی خواهد شد. همچنین با اقبال مخاطبان از قسمت دوم مجموعه «کلاه قرمزی» در شبکه نمایش خانگی، پوستر قسمت سوم این مجموعه نیز در نمایشگاه رونمایی می‌شود.

بنابراین گزارش، نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی با حضور دکتر قالیباف (شهردار تهران)، منافی (وزیر آموزش و پرورش) و مسجدجامعی (رئیس شورای شهر) در بوستان گفتگو افتتاح می‌شود.

«کلاه قرمزی» یکی از برنامه‌های پرطرفدار است که تاکنون طبق آمار رسمی ۳۸ میلیون طرفدار در کلوپ هواداران این عروسک ثبت‌نام کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
فامیل دور لباس عوض کرده......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: ماجرای قتلِ فامیل دور!






ماجرای قتلِ فامیل دور!



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.