اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر ظاهر ستاره «هری پاتر» +عکس


دانیل رادکلیف ستاره سری فیلم‌های «هری پاتر» این روزها در لندن در یک نمایش روی صحنه می‌رود.

خبرآنلاین: دانیل رادکلیف ستاره سری فیلم‌های «هری پاتر» این روزها در لندن در یک نمایش روی صحنه می‌رود.

 دانیل رادکلیف در نمایش «معلول اینیشمان» (The Cripple of Inishmaan) نوشته مارتین مکدونا بازی می‌کند و وقتی روز پنجشنبه عکس‌هایی از این بازیگر بریتانیایی هنگام خروج از نوئل کوارد تی‌تر در لندن منتشر شد، تعدادی گفتند او بیش از حد «نحیف» به نظر می‌رسد.

این صحبت‌ها واکنش نماینده رادکلیف را به همراه داشت؛ «او به لحاظ فیزیکی نقش بسیار سختی دارد و بعد از هر اجرا بیرون سالن برای مدت طولانی به طرفدارانش امضاء می‌دهد. هوای لندن هم گرم است و اوضاع را بدتر می‌کند.»


بازیگر نقش هری پاتر اوایل امسال گفت نقش‌هایی را دوست دارد که برای خودش جذاب است و خیلی روی تاثیر این نقش‌ها بر افکار عمومی حساس نیست.

رادکلیف متولد 1989 در لندن است. هشت فیلم «هری پاتر» با بازی او شامل «هری پاتر و سنگ جادو»، «هری پاتر و تالار اسرار»، «هری پاتر و زندانی آزکابان»، «هری پاتر و جام آتش»، «هری پاتر و محفل ققنوس»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه»، «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 1» و «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2» بیش از هشت میلیارد دلار در دنیا فروش داشتند.

رادکلیف سال 2012 فیلم ترسناک موفق «زن سیاهپوش» را روی پرده سینماها داشت و اکنون نیز فیلم «عزیزانت را بکش» با بازی او آماده نمایش است. رادکلیف در این فیلم نقش آلن گینزبرگ شاعر آمریکایی را بازی می‌کند.

او درباره نقش خود در فیلم «عزیزانت را بکش»، گفت: «خیلی‌ها فکر می‌کنند من می‌خواهم مردم را شوکه کنم، اما این‌طور نیست.»

رادکلیف دو فیلم «شیپورها» و «The F Word» را هم در مرحله پس از تولید دارد.


ویدیو مرتبط :
عکس های هری پاتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنترل تلویزیون با الهام از هری‌پاتر +عکس



شاید با دیدن لیستی از محصولات و طراحی های شرکت های مهم فناوری در دنیا گمان کنید همه متخصصان و افراد خوش ذوق به سراغ طراحی و ساخت لوازمی مانند اسپیکر، موس یا کیبورد رفته اند اما در میان ایده های جدید، محصولاتی دیده می شوند که رگه هایی از ابتکار و تنوع نیز در آنها قابل مشاهده است.

شاید بهترین محصول در بین ایده های جدید طی هفته های اخیر را باید یک چوب جادو دانست که می‌ تواند کانال‌های تلویزیون را تنها با یک اشاره عوض کند.

کنترل تلویزیون ,  هری‌پاتر  , اختراعات جدید

این محصول جالب و زیبا که از سری فیلم های هری پاتر الهام گرفته، در واقع ریموت کنترلی بدون دکمه است که تنها با حرکات دست کاربر می ‌تواند صدای تلویزیون را کم یا زیاد و یا کانال‌های آن را عوض کند.

کار کردن با این چوب جادویی سخت نیست و طراحان، برای این محصول 13 عملکرد پیش ‌فرض تعریف کرده اند که با استفاده از آن می‌توان DVD Player ،DVRs ،Stereo Systems  را نیز کنترل کرد.

قیمت این محصول جدید و جالب، در بدو ورود به بازارها 90 دلار تععین شده است .

منبع:yjc.ir