اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر ظاهری همسر نیلسون در ایران! +عکس


نیلسو کوریا دروازه بان برزیلی و محبوب سرخ پوشان پایتخت اوایل فصل به همراه همسر و دختر کوچکش برای ادامه فوتبال و زندگی به ایران آمدند و ساکن تهران شدند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: نیلسو کوریا دروازه بان برزیلی و محبوب سرخ پوشان پایتخت اوایل فصل به همراه همسر و دختر کوچکش برای ادامه فوتبال و زندگی به ایران آمدند و ساکن تهران شدند. تغییر ظاهری همسر نیلسون در مدت زندگی در ایران شاید جالب باشد!

با مقایسه دو عکس زیر که یکی مربوط به دوران حضور نیلسون و خانواده اش در برزیل و دیگری مربوط به همین اواخر در ایران است، متوجه عمل زیبایی بینی همسر آقای نیلسون خواهید شد!

نغییر ظاهری همسر نیلسون در ایران! +عکس

نغییر ظاهری همسر نیلسون در ایران! +عکس


ویدیو مرتبط :
معیار ظاهری جهت انتخاب همسر www.darsezendegi.net

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگذشت همسر اول شاه مخلوع ایران (+عکس)



درگذشت همسر اول شاه مخلوع ایران (+عکس)

شاهزاده فوزیه نخستین همسر محمدرضا پهلوی روز سه شنبه در منزل مسکونی اش در شهر اسکندریه مصر درگذشت.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، یک منبع نزدیک به فوزیه، این خبر را اعلام کرد. به گفته "محمد یکن" وکیل دادگستری، فوزیه دختر ملک فواد و خواهر ملک فاروق آخرین پادشاه مصر در سن 91 سالگی به دلیل کهولت سن درگذشت.

فوزیه در سال 1939  با محمدرضا پهلوی ازدواج کرد و 9 سال بعد از یکدیگر طلاق گرفتند.

فوزیه,فوزیه همسر محمدرضا پهلوی

 

فوزیه,فوزیه همسر محمدرضا پهلوی

عصرایران