اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر شماره پیامک تخلفات رانندگی



اخباراجتماعی,شماره پیامک تخلفات رانندگی

 تغییر شماره پیامک تخلفات رانندگی

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از تغییر شماره پیامک تخلفات رانندگی از 30005151 به 110005151 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "کرمی اسد" به پل ارتباطی پلیس راهور با شهروندان از طریق سامانه پیامکی تخلفات رانندگی به شماره 30005151 به منظور آگاهی از وضعیت خلافی خودرو، نمره منفی و اطلاعات پرداخت آن، اشاره کرد و گفت: به علت تغییر در بستر مخابراتی فاوای نیروی انتظامی، شماره این پیامک تغییر خواهد کرد بنابراین به منظور حفظ این پل ارتباطی، به صورت موقت شماره 30005151 به 110005151 تغییر پیدا کرده تا در روند خدمات رسانی به شهروندان مشکلی بوجود نیاید.

وی ادامه داد: شهروندان برای آگاهی از وضعیت خلافی خودرو خود می توانند با ارسال VIN وسیله نقلیه به شماره 110005151 از میزان خلافی خود مطلع شوند؛ در صورتی که همراه با VIN خودرو، یک ستاره اضافه شود علاوه بر دریافت صورت وضعیت و میزان خلافی، شناسه پرداخت به آنها نیز داده می شود.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا افزود: در کنار شماره مزبور، شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره 88288888 به صورت شبانه روزی از اطلاعات نمره منفی و میزان تخلفات خود آگاهی یابند./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
تخلفات راهنمایی رانندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر شماره پیامک استعلام خلافی خودرو


مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات - اجرائیات و دست‌افزار راهور ناجا شماره پیامک، 1101202020 را برای استعلام مبالغ جرایم و تخلفات پرداخت نشده، اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات - اجرائیات و دست‌افزار راهور ناجا شماره پیامک، 1101202020 را برای استعلام مبالغ جرایم و تخلفات پرداخت نشده، اعلام کرد.

متقاضیان می توانند به همراه شناسه قبض و پرداخت همچنین استعلام نمره منفی و بند محرومیت گواهینامه اقدام لازم را به عمل آورند.