اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر روش فیلترینگ


محمود واعظی از برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تغییر روش فیلترینگ خبر داد.

خبرگزاری فارس: محمود واعظی از برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تغییر روش فیلترینگ خبر داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در وزارت ارتباطات به دنبال طراحی سیستمی برای فیلترینگ هستیم که بر اساس کانتنت (محتوا) پالایش کند و تنها محتوای نامناسب را فیلتر کند، نه همه چیز را.

وی گفت: البته این کار پیچیده است و سه گروه در حال کار روی این موضوع هستند و به محض اینکه نتایج اولیه به دست آید، نتایج را اعلام می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
تغییر سیاست‌ های فیلترینگ در راه است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشایی در دیدار سفیر سوییس: اروپا روش گذشته خود را تغییر دهد



 

 

مشایی

 

 

 

مشاور و رییس دفتر رییس جمهور بر ضرورت اتخاذ مواضع مستقل از سوی اروپا تأكید كرد و گفت: مواضع بی‌طرفانه و مثبت سوئیس فرصت مغتنمی است تا پیشقراول اروپا برای جدا كردن مسیرش از آمریكا شده و اروپا را به اتخاذ مواضع مستقل سوق دهد.

به گزارش ایسنا اسفندیار رحیم مشایی عصر روز سه‌شنبه در دیدار سفیر سوئیس شرایط كنونی اروپا را نامساعد ارزیابی و اظهار كرد: شرایط كنونی جهان بهترین موقعیت است تا اروپا با بهره‌گیری از آن دوره جدیدی از حیات خود را آغاز كند.

وی با تأكید لزوم تغییر نگاه و رفتار اروپا خاطرنشان كرد: اروپا برای این‌كه دوره جدیدی را در حیات بین‌المللی آغاز كند باید روش گذشته خود را تغییر دهد.

رییس دفتر رییس‌جمهور در ادامه با استقبال از ابراز علاقه‌مندی سفیر سوئیس برای افزایش هرچه بیشتر سطح روابط دوجانبه و بین‌المللی با تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا همكاری‌های دوجانبه و چندجانبه خود را با سوئیس تقویت كند.

لیویالوی آگوستی سفیر سوئیس نیز در این دیدار با بیان این‌كه «سوئیس و ایران همواره همكاری‌ها و مذاكرات سازنده و مفیدی داشته‌اند» اظهار كرد: اگر چه اوضاع فعلی اروپا خیلی مناسب نیست ولی سوئیس همیشه به دنبال فرصت‌هایی برای تقویت و برقراری روابط گسترده با ایران بوده است.

وی تصریح كرد: سوییس بدون توجه به برخی مشكلات، همكاری‌های مناسبی در بخش انرژی و حوزه اقتصادی با ایران برقرار كرده و به دنبال تقویت آن است، به طوری كه در حال حاضر نیز چندین شركت بزرگ سوئیسی در ایران مشغول فعالیت هستند..../تحلیل:ایسنا