اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر در ویدئوی کیتی پری به خاطر مسلمانان


موج اسلام ستیزی آمریکایی‌ها این بار به موزیک ویدیو رسیده است. «اسب سیاه» موزیک ویدیوی جدید «کیتی پری» با موج اعتراض مسلمانان رو به رو شده است.

خبرگزاری تسنیم: موج اسلام ستیزی آمریکایی‌ها این بار به موزیک ویدیو رسیده است. «اسب سیاه» موزیک ویدیوی جدید «کیتی پری» با موج اعتراض مسلمانان رو به رو شده است.

موزیک ویدئوی جدید کیتی پری باعث شده مسلمانان زیادی در جهان به این کلیپ اعتراض کنند. این موزیک ویدئو از زمان پخش با اعتراض بیش از 50 هزار مسلمان در فضای مجازی رو به رو شده است. مسلمانان خواستار حذف قسمت ضد اسلامی این کلیپ شده‌اند.

این موزیک ویدئو که برای آهنگ «اسب سیاه» ساخته شده کیتی پری را در قامت یکی از خدایان و فراعنه مصر باستان به تصویر می‌کشد که با انگشتش مردی را می‌سوزاند. این مرد به گردنش گردنبندی با نام مقدس «الله» آویخته و با سوختن او، گردنبند هم نابود می‌شود. این موضوع باعث شده تا کمپینی اعتراضی توسط مسلمانان تاسیس شود.

شزاد اقبال از بردفورد که این کمپین را به راه انداخته سوختن یک گردنبند با نام «الله» را «کفرآمیز» و «نا‌خوشایند» توصیف کرده است. این درحالی است که حتی اگر نام «الله» هم در این ویدیو نمایش داده نمی‌شد، حضور کیتی پری در قامت کاراکتری در برابر خدای واحد، خود به اندازه کافی شرک آمیز است. بیشتر مسلمانانی که در این کمپین حضور پیدا کرده‌اند از بریتانیا هستند اما این موضوع باعث نمی‌شود که نقش دیگر مسلمانان جهان را از لبنان، پاکستان، قطر، عربستان سعودی و ایران دست کم بگیریم.

جالب اینجاست که کیتی پری ادعا می‌کند که از خانواده‌ای متدین آمده و حرفه‌اش را هم با خواندن سرودهای انجیلی آغاز کرده است، با این حال او تغییر مسیر می‌دهد و در مصاحبه‌اش با ماری کلیر می‌گوید که الآن دیگر به دین خاصی معتقد نیست ولی با این حال ارتباطی قوی با خدا دارد!

رسیدن حد نصاب امضاهای مسلمانان برای حذف قسمت ضد اسلامی به 65000 امضا باعث شد تا «اسب سیاه» با تدوینی مجدد دوباره منتشر شود. در ورژن جدید این موزیک ویدیو گردنبند معروف حذف شده است. نکته جالب اینجاست که هنوز مشخص نیست که کمپانی سازنده این موزیک ویدئو تدوین مجدد را انجام داده و یا وبسایت یوتیوب خود دست به این اقدام زده است. البته هنوز اظهار نظر رسمی و مشخصی توسط یوتیوب یا کیتی پری در مورد این موضوع روی نداده است.


ویدیو مرتبط :
کشیدن کیتی پری کارتونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرایش جالب "کتی پری" در موزیک ویدئوی جدیدش +تصاویر



آرایش جالب "کتی پری" در موزیک ویدئوی جدیدش +تصاویر

"کتی پری " خواننده مشهور 29 ساله هالیوودی در موزیک ویدئوی جدیدش در نقش "کلئوپاترا " ملکه زیبای باستانی مصری ظاهر شد.

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز : "کتی پری " خواننده مشهور 29 ساله هالیوودی در موزیک ویدئوی جدیدش در نقش "کلئوپاترا " ملکه زیبای باستانی مصری ظاهر شد. این خواننده محبوب هالیوودی با آرایش جالب به رنگ بنفش و طلایی و موهای مخصوص زنان مصر باستان و یک " گریل " الماس نشان با قطعات الماس درشت در این موزیک ویدئو دیده میشود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آرایش جالب کتی پری,کتی پری,عکس کتی پری

 این موزیک ویدئو با تصاویر بسیار زیبا وجالب انیمیشنی به سبک دیوار نوشته های مصر باستان آغاز میشود و از "کتی پری " به عنوان ملکه ممفیس یاد میکند. قرار است این موزیک ویدئو در 20 فوریه سال جاری میلادی منتشر شود. "کتی پری " بعد از جدایی از همسرش با " جان مایر " هنرپیشه هالیوودی آشنا شد و گمان میرود این رابطه به ازدواج منجر شود. او یکی از محبوب ترین خوانندهای هالیوودی است که به شدت از حاشیه ها دوری میکند.

   اخبار,اخبار فرهنگی,آرایش جالب کتی پری,کتی پری,عکس کتی پری

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آرایش جالب کتی پری,کتی پری,عکس کتی پری

 

  اخبار,اخبار فرهنگی,آرایش جالب کتی پری,کتی پری,عکس کتی پری

   

اخبار فرهنگی - پرداد