اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر جنسیت بحث برانگیز یک دختر 4 ساله +عکس



از سن 2 سالگی اصرار بر پسر بودن "کاترین" شروع شد و همچنان که بزرگتر می شد این خواهش و پریشانی در وی بیشتر میشد. والدین کاترین در سن 4 سالگی پی بردند که دختر آنها بیش از آنکه صرفا دختری باشد که پسرانه رفتار می کند مشکل دیگری دارد.

 

تغییر جنسیت بحث برانگیز یک دختر 4 ساله

 

والدین کاترین بعد از مراجعه به روانشناس و تشخیص پزشک به آنکه کاترین دچار پریشانی جنسیتی است ، به آنها توصیه کرد که بگذارند او مانند یک پسر زندگی کند. جین و استفان اجازه دادند کاترین نامش را به نام پسرانه تغییر دهد و اسمش را تیلربگذارد ، آنها پس از این اقدام مشاهده کردند که کودک آنها به یک زندگی شاد و سرزنده به عنوان یک پسربچه بازگشته است.

 

بر اساس گزارشات دختر کوچکاش سالها به آنها می گفته که او پسر است. استفان پدر کاترین وقتی پی به عمق ناراحتی کودکش می برد که او روزی به وی می گوید :"بابا می خواهم داستانی برایت بخوانم" او کتاب داستان را بازکرده و وانمود کرد می تواند آن را بخواند و گفت داستان درمورد پسر کوچکی است که مثل یک دختر به دنیا آمد و همیشه ناراحت بود.

مادر او در این باره گفت:"اگر تیلر بخواهد دوباره کاترین شود، مشکلی نیست ، اما اکنون او این طور خوشحال و راضی است و من فقط می خواهم فرزندم خوشحال باشد.

 

خواهر بزرگ 8 ساله تیلر نیز با این مسئله ساده برخورد کرده می گوید که او یک ذهن پسرانه در یک بدن دخترانه دارد و حتی درباره برادرش با همکلاسی هایش صحبت کرده است.

 

اگرچه والیدن تیلر بر طبق توصیه روانشناس این راه را انتخاب کردند اما ایده تغییر جنسیت کودک مقوله ای بحث برانگیز است. این تصمیمی است که جنبه های دیگر زندگی یک کودک در سنین بسیار پایین را تحت تاثیر قرار می دهد و از دیده عده ای احمقانه است اما کارشناسان اظهار دارند که این مسئله خودش را از اوایل دوران کودکی نشان می دهد.

 

تغییر جنسیت بحث برانگیز یک دختر 4 ساله

 

تغییر جنسیت بحث برانگیز یک دختر 4 ساله

 

تغییر جنسیت بحث برانگیز یک دختر 4 ساله

 

تغییر جنسیت بحث برانگیز یک دختر 4 ساله

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
بحث داغ بهنوش بختیاری با زن و مرد که تغییر جنسیت دادند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردرگمی یک دختر 17 ساله پس از تغییر جنسیت +عکس



به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: "ریا کوپر" سال گذشته با عنوان جوانترین فردی که در انگلستان تغییر جنسیت داده است به تیتر اول رسانه های این کشور تبدیل شد. او یک پسر 17 ساله بود که علیرغم مخالفتهای خانواده اش خود را به یک دختر تبدیل کرد و به همین دلیل از سوی خانواده اش طرد شد. حالا بعد از گذشت یک سال این خانم 18 ساله تصمیم دارد دوباره تغییر جنسیت داده و یک پسر باشد.

عمل تغییر جنسیت

او عمل تغییر جنسیت کامل که قرار بود ژانویه سال جدید میلادی برگزار شود لغو کرده است و میگوید استفاده از هورمونهای زنانه که باعث تغییر اندام او شده است باعث ناراحتی اوست . او معتقد است تنها از نظر روانی یک دختر است و دوست دارد از نظر جسمی یک مرد باشد.

او که تا کنون دو بار دست به خودکشی زده است در مصاحبه اش گفته است : این هورمونها باعث برهم خوردن تعادل روانی من شده است گاهی شادم و گاهی واقعا ناراحتم .من فکر میکنم تنها عمل تغییر جنسیت دوباره به من کمک خواهد کرد.

به گفته وی او در آرزوی خوشبختی به عنوان یک زن از سن 12 سالگی لباس دخترانه پوشید و در 15 سالگی تصمیم گرفت تغییر جنسیت دهد اما حالا از تنهایی خسته شده است و میخواهد دوباره یک مرد باشد.

وی اکنون بیکار است و در خانه یکی از دوستانش اقامت دارد اما قصد دارد بعد از عمل تغییر جنسیت به استخدام ارتش درآید./ گروه خبری پرداد

عمل تغییر جنسیت

عمل تغییر جنسیت