اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر تابعیت شرط خرید شجاعی!


یک روزنامه‌ اسپانیایی با اعلام این که احتمال پیوستن مسعود شجاعی به رئال وایادولید ضعیف است، نوشت، این بازیکن ایرانی تنها در صورت تغییر تابعیت خود می‌تواند به این تیم بپیوندد.

خبرگزاری ایسنا: یک روزنامه‌ اسپانیایی با اعلام این که احتمال پیوستن مسعود شجاعی به رئال وایادولید ضعیف است، نوشت، این بازیکن ایرانی تنها در صورت تغییر تابعیت خود می‌تواند به این تیم بپیوندد.

مسعود شجاعی که در چند فصل گذشته در اوساسونا حضور داشته، این فصل در این تیم حضور نخواهد داشت و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.رئال وایادولید که گفته می‌شد، مقصد آینده مسعود شجاعی در اسپانیا باشد،

در چند روز گذشته چند بازیکن خارجی از جمله یک مهاجم آنگولایی را به خدمت گرفته است تا سهمیه بازیکنان خارجی این تیم به اتمام برسد.

 به نوشته این روزنامه‌ اکنون مسعود شجاعی شانس کمی برای پیوستن به رئال وایادولید دارد و تنها در صورتی که تابعیت خود را عوض کند، می‌تواند به تیم رئال وایادولید بپیوندد.رئال وایادولید اکنون هشت بازیکن خارجی در تیم خود دارد که چند بازیکن آنها پاسپورت اسپانیایی دارند.


ویدیو مرتبط :
تغییر کیلومتر به شرط دیاگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر تابعیت شرط وایادولید برای خرید شجاعی!



مسعود شجاعی,تیم جدید مسعود شجاعی

تغییر تابعیت شرط وایادولید برای خرید شجاعی!

یک روزنامه‌ اسپانیایی با اعلام این که احتمال پیوستن مسعود شجاعی به رئال وایادولید ضعیف است، نوشت، این بازیکن ایرانی تنها در صورت تغییر تابعیت خود می‌تواند به این تیم بپیوندد.

مسعود شجاعی که در چند فصل گذشته در اوساسونا حضور داشته، این فصل در این تیم حضور نخواهد داشت و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.رئال وایادولید که گفته می‌شد، مقصد آینده مسعود شجاعی در اسپانیا باشد، در چند روز گذشته چند بازیکن خارجی از جمله یک مهاجم آنگولایی را به خدمت گرفته است تا سهمیه بازیکنان خارجی این تیم به اتمام برسد.

 

به نوشته این روزنامه‌ اکنون مسعود شجاعی شانس کمی برای پیوستن به رئال وایادولید دارد و تنها در صورتی که تابعیت خود را عوض کند، می‌تواند به تیم رئال وایادولید بپیوندد.رئال وایادولید اکنون هشت بازیکن خارجی در تیم خود دارد که چند بازیکن آنها پاسپورت اسپانیایی دارند./ایسنا