اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییرزمان ثبت نام عمره در۱۰ استان



اخبار,اخباراجتماعی,حج عمره


 اخبار اجتماعی  - تغییرزمان ثبت نام عمره در۱۰ استان

مدیرکل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج وزیارت اعلام کرد: زمان ثبت نام عمره مفرده در۱۰استان تغییر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ حسن سرخوش گفت: بر اساس اعلام قبلی سازمان حج وزیارت قرار بود که از امروز نام‌نویسی از متقاضیان عمره مفرده در کاروان‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌رضوی، زنجان، مرکزی، یزد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان و شهر کاشان آغاز شود، اما این زمان به یکشنبه دوم آذر تغییر کرد.

وی دلیل تغییر این زمان را مشکل فنی در بخش سامانه اینترنتی اعلام کرد و افزود: هم‌اینک کارشناسان سازمان حج و زیارت در تلاش هستند تا این مشکل را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کنند.


 اخبار اجتماعی  - واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
آموزش پیش ثبت نام حج عمره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر زمان ثبت‌ نام عمره در 10 استان کشور


مدیرکل برنامه‌ریزی و پذیرش سازمان حج و زیارت، از تغییر زمان ثبت نام عمره مفرده در ۱۰ استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل برنامه‌ریزی و پذیرش سازمان حج و زیارت، از تغییر زمان ثبت نام عمره مفرده در ۱۰ استان کشور خبر داد.

بر اساس اعلام قبلی سازمان حج وزیارت قرار بود؛ از امروز پنجشنبه 29 آبان‌ماه نام‌نویسی از متقاضیان عمره مفرده در کاروان‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، مرکزی، یزد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان و شهر کاشان آغاز شود؛ اما این زمان به روز یکشنبه، ۲ آذرماه ساعت 9 صبح تغییر کرد.

حسن سرخوش مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج وزیارت دلیل تغییر این زمان را مشکل فنی در بخش سامانه‌ی اینترنتی اعلام کرد و گفت: هم‌اینک کارشناسان سازمان حج و زیارت در تلاش هستند تا این مشکل را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کنند.

ثبت نام عمره امسال برای نخستین بار به صورت اینترنتی و بدون مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی امکان‌پذیر شده است. ثبت نام از طریق سامانه‌ی اینترنتی www.fakher.haj.ir که پیش از این متقاضیان عمره در آن پیش ثبت نام کرده‌اند، انجام می‌شود.

براساس اعلام سازمان حج و زیارت در این مرحله اولویت‌های یک تا 350 عمره برای ثبت نام در کاروان فراخوانده شده‌اند.