اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعیین دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی شد/خداحافظی انتظاری از مرکز ملی فضای مجازی

در نخستین جلسه از دور دوم فعالیت شورای عالی فضای مجازی، با توجه به پایان دوره و با اتفاق آرای اعضا، «سیدابوالحسن فیروزآبادی» به عنوان دبیر جدید شورا و رئیس مرکز ملی فضای مجازی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که عصر امروز چهارشنبه و به ریاست رئیس‌ جمهوری برگزار شد، همچنین از تلاش‌های «محمدحسن انتظاری» در تصدی دبیری شورای عالی فضای مجازی در دوره قبل قدردانی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این جلسه با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر ضرورت تدوین، پیگیری و تحقق منویات راهبردی ایشان در این حوزه تأکید کرد.

وی با تأکید بر اهمیت روزافزون مسائل مربوط به فضای مجازی در زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم و نقش آن در رشد فرهنگی و معنوی جامعه، تشکیل منظم جلسات و پیگیری مصوبات شورا و تأمین هماهنگی لازم را خواستار و از همه دستگاه‌ها خواست که همکاری لازم را با دبیرخانه شورا داشته باشند.

خداحافظی محمد حسن انتظاری از مرکز ملی فضای مجازی

از سوی دیگر محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی در نامه‌ای از از مرکز ملی فضای مجازی خداحافظی کرد.

 در نامه محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی آمده است:

بسمه تعالی
همکاران عزیزم
سلام علیکم
اظهار رضایت رهبر معظم انقلاب از گزارش فعالیت های مرکز ملی فضای مجازی مبارکتان باد.

رضایت نایب برحق امام عصر(عج) که در حضور اعضای شورای عالی فضای مجازی در ۹۴.۶.۱۶ ابراز فرمودند نشان از فعالیت شما در مسیر صحیح مورد نظر ایشان داشته که انشاءالله اجر و پاداش واسعه الهی را به همراه دارد.

تلاش بی وقفه شما دوستان در طول ۲۰ ماه گذشته حاصل حرکت جهادی در مسیر عزت ایران اسلامی در جهان پرتلاطم کنونی است. ابتکار بی بدیل مقام معظم رهبری در تاسیس شورای عالی فضای مجازی و ستاد قرارگاهی آن یعنی مرکز ملی فضای مجازی، حرکتی هوشمندانه برای پیشرفت در چارچوب مبانی و ارزش های اسلامی در این عرصه و مواجهه هوشمندانه با قدرتهای نرم است.

تلاش برای پیاده سازی اهداف شورای عالی تلاش در تحقق اهداف انقلاب اسلامی است که فرمودند اهمیت فضای مجازی، همانند اهمیت انقلاب اسلامی است. اکنون اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم، هر چند مشکلات و محدودیت های متعددی سر راه بود، اما صبر بر آنها و حصول دستاوردهای بدست آمده را حلاوتی دارد، دستاوردهایی از جمله ایجاد نقطه کانونی برای هدایت و مدیریت یکی از پیچیده ترین تحولات جهانی در کشور.

سپاس و تشکر خود را به حضور تمامی همکارانم و معاونین و مدیران و مشاورین محترم تقدیم می دارم و برای شما بزرگواران اجر و پاداش الهی را از حضرت حق خواستارم و عمر عزت رهبر فرزانه انقلاب مستدام و پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی همواره در اهتزاز باد.
محمد حسن انتظاری
۱۳۹۴.۶.۲۵

 اخبار اجتماعی - خبرآنلاین



 


ویدیو مرتبط :
مهندس محمد حسن انتظاری،دبیر شورای عالی فضای مجازی شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دبیر شورای عالی فضای مجازی تعیین شد


طی حکمی از سوی ریاست محترم جمهوری، دکتر مهدی اخوان بهابادی به سمت دبیر شورای عالی فضای مجازی منصوب شد.

ایسنا: طی حکمی از سوی ریاست محترم جمهوری، دکتر مهدی اخوان بهابادی به سمت دبیر شورای عالی فضای مجازی منصوب شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تشکر از دکتر مهدی اخوان در طول مدت سرپرستی موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر مرتضی براری را به سمت رییس موسسه منصوب کرد.

روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام كرد: تقی‌پور ضمن تبریک انتصاب دکتر اخوان به سمت دبیر شورای عالی فضای مجازی از دکتر مرتضی براری خواست کمال همکاری را با دکتر اخوان در جهت ایجاد مرکز ملی فضای مجازی با استفاده از ظرفیت آن موسسه به عمل آورد.