اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعیین جایزه ویژه پوتین برای نامگذاری سگ جدیدش



 

 

 

تعیین جایزه ویژه پوتین برای نامگذاری سگ جدیدش

 

«ولادیمیر پوتین» از مردم روسیه درخواست كرد تا نام مناسبی برای سگ جدیدش برگزینند.

 

«ولادیمیر پوتین»نخست وزیر روسیه در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشور، عنوان كرد: هر كسی كه بتواند برای سگ جدید من نام مناسبی انتخاب كند، جایزه ویژه ای دریافت خواهد كرد.

 

به گزارش ایسنا، وی در این مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی خاطر نشان كرد: افرادی كه مایل به انتخاب نام مناسب برای سگ نر من هستند، می توانند نامهای انتخابی خود را به وب سایت شخصی ام وارد كنند./خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
بیانیه جی 8:تعیین دولت انتقالی در ژنو/ پوتین هم امضا کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جایزه ویژه جشنواره فیلم هالیوود برای «دنی بویل»



 

جایزه ویژه جشنواره فیلم هالیوود برای «دنی بویل»

 

جشنواره فیلم هالیوود از «دنی بویل»، كارگردان و تهیه كننده سرشناس انگلیسی تقدیر می كند.برگزاركنندگانچهاردهمین جشنواره فیلم هالیوود اعلام كردند، «دنی بویل»، تهیه كننده فیلم «۱۲۷ ساعت» جایزه ویژه این جشنواره را دریافت خواهد كرد.

 

«دنی بویل» روز ۱۵ اكتبر جایزه ویژه تهیه كنندگان هالیوود را دریافت خواهد كرد. این كارگردان انگلیسی برنده جایزه اسكار در فیلم جدید خود زندگی كوهنورد معروف آمریكایی را مقابل دوربین برده است.

دنی بویل كه فیلم تحسین برانگیز «میلیونر زاغه نشین» او موفق به كسب هشت جایزه اسكار، ازجمله بهترین كارگردانی شد، زندگی «آرون رالستون»، كوهنورد معروف آمریكایی را در این فیلم به تصویر كشیده است و تیم نویسندگان و تهیه كنندگان فیلم «میلیونر زاغه نشین» در تولید این پروژه همكاری داشته اند.

«آرون رالستون» در ماه می ۲۰۰۳ عنوان كوهنورد خبرساز را در مطبوعات آمریكا به دست آورد. وی بدون آنكه به كسی اطلاع بدهد، عازم كوهستان شد، اما پس از آنكه پنج روز در زیر یك تخته سنگ گرفتار شد، با چاقو بازوی خود را قطع كرد تا جان خود را نجات دهد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «كریستین چولسون»، تهیه كنده فیلم «شبكه اجتماعی» ساخته دیوید فینچر نیز این جایزه را دریافت خواهد كرد.

طبق اعلام قبلی برگزاركنندگان جشنواره فیلم هالیوود، «شون پن» به پاس فعالیت ها و تلاش های انسان دوستانه و كمك به نجات جان انسان ها در كشورهای مصیبت زده، جایزه فعالیت های بشردوستانه را از این جشنواره كسب خواهد كرد. این بازیگر و كارگردان برنده دو جایزه اسكار روز ۲۵ اكتبر در لس آنجلس جایزه خود را دریافت می كند.... / خبرگزارى ایسنا