اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعیین ارزش 2 مدل سواری خارجی/ جزئیات دستور جدید خودرویی گمرک



اخبار اقتصادی - تعیین ارزش 2 مدل سواری خارجی/ جزئیات دستور جدید خودرویی گمرک

گمرک ایران در بخشنامه ای خطاب به ناظرین، مدیران کل و مدیران گمرکات اجرایی کشور خواستار ارزشگذاری خودروهای سواری تویوتا و لکسوس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، گمرک ایران در بخشنامه ای خطاب به ناظرین، مدیران كل و مدیران گمركات اجرائی کشور خواستار تعیین ارزش خودروهای سواری TOYOTA و LEXUS مدلهای COROLLA 2.0L و GS250 شد.

در بخشنامه گمرک آمده است: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 536 مورخ 93.02.30 كمیته مشترک گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش خودروهای TOYOTA و LEXUS سال 2014 ساخت ژاپن ارسال می شود. مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری خودروهای وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن كرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

تصویر دستور جدید خودرویی گمرک

اخبار ,اخبار اقتصادی ,سواری خارجی

اخبار اقتصادی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
افزایش ارزش ترانزیت خارجی صادره از گمرک قشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات 7 ابلاغیه خودرویی گمرک/ تعیین ارزش سواری‌های وارداتی



جزئیات ابلاغیه خودرویی گمرک,تعیین قیمت سواری‌های وارداتی,گمرک ایران

جزئیات 7 ابلاغیه خودرویی گمرک/ تعیین ارزش سواری‌های وارداتی

گمرک ایران در بخشنامه های جداگانه ای به مدیران کل گمرک و مدیران گمرکات اجرایی کشور اعلام کرد ارزش گمرکی 7 مدل خودروی سواری ساخت کشورهایی مانند چین، ایتالیا و کره جنوبی را تعیین کنند.

به گزارش  مهر، گمرک ایران در بخشنامه های جداگانه ای به مدیران کل گمرکات اجرایی کشور اعلام کرد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 499 كمیته مشترک گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری ALFAROMEO GIULETTA سال 2013 ساخت ایتالیا ارسال می شود. مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری سواری های مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.

 

همچنین در ابلاغیه دیگری آمده است: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 498 مورخ 28 خردادماه 92 كمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت به پیوست 3 برگ پرایس ماشین آلات راهسازی HYUNDAI سری 7 و 9 سال 2013 ساخت كره جنوبی ارسال می شود. مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری ماشین آلات راهسازی وارداتی مربوطه باتوجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.

 

طی بخشنامه دیگری به مدیران کل گمرکات اجرایی کشور اعلام شد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 498 مورخ 28 خردادماه 92 كمیته مشترک گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری MG350 سال 2013 ساخت چین ارسال می شود. مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری سواری های مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.

 

گمرک ایران در بخشنامه ای دیگر به مدیران گمرکات کشور ابلاغ کرد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 500 كمیته مشترک گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت به پیوست یک برگ پرایس انواع ماشین آلات راهسازی XCMG سال 2013 ساخت چین ارسال می شود. مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری ماشین آلات مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن كرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

 

در بخشنامه ای نیز اشاره شد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره 499 مورخ 11 تیرماه امسال كمیته مشترک گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری های LIFAN سال 2013 ساخت چین به شرح جدول زیر ارسال می شود. مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری سواری های مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن كرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

 

گمرک در بخشنامه دیگری اعلام کرد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره 499 مورخ 11 تیرماه امسال كمیته مشترک گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش دو مدل سواری TOYOTA YARIS سال 2013 ساخت ژاپن ارسال می شود. مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری سواری های مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.

 

همچنین در ابلاغیه دیگری آمده است: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 499 مورخ 11 تیرماه امسال كمیته مشترک گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش MITSUBISHI LANCER با حجم موتور cc 1800 ساخت ژاپن معادل شانزده هزار دلار سی اند اف تعیین شد. مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری سواری های مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.