اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعویق محاکمه مرسی و سران اخوان


منابع مصری از تعویق محاکمه رئیس جمهوری معزول این کشور و 14 نفر از رهبران اخوان المسلمین به دوازدهم آوریل جاری خبر دادند.

خبرگزاری مهر: به نقل از شبکه روسیاالیوم، دادگاه قاهره امروز یکشنبه دادگاه محمد مرسی رئیس جمهوری معزول مصر و 14 نفر از رهبران اخوان المسلمین را در موضوعات اطراف کاخ اتحادیه به 12 ماه جاری برای شنیدن گفته های شهود در جلسات غیر علنی موکول کرد.

شایان ذکر است که متهمان در پرونده های قتل و تحریک به قتل تظاهرکنندگان مقابل کاخ ریاست جمهوری مصر در ماه دسامبر 2012 متهم هستند.


ویدیو مرتبط :
دلایل تعویق محاکمه سران فتنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادستان تهران: محاکمه سران فتنه دور نیست



 

 

 دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: محاکمه سران فتنه دور نیست و در وقت مقرر با فتنه گران برخورد می شود .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، جعفری دولت آبادی در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دادسرای ناحیه 16 ( بعثت) گفت: در سال گذشته به بهانه انتخابات اتفاقات عجیب و غریبی در کشور رخ داد و جوانان بسیاری را به خیابان ها کشاندند و دهها اقدام مخرب و ضد امنیتی انجام دادند.

وی افزود: اما امروز خدا را شاکریم که سران آنها رسوا شده اند و آن روز دور نیست که جامعه ما سران فتنه را محاکمه کند.

دادستان تهران گفت: کسانی که فکر می کردند به بهانه انتخابات می توانند به ارکان نظام ازجمله رهبری تهاجم کنند و به قول خود آخرین ضربه را بر پیکر این نظام وارد کنند بدانند که محاکمه خواهند شد.

وی افزود: فتنه گران فکر می کردند می توانند نظام را ساقط کنند اما در برابر 6 دی ، ما 9 دی (88) را داشتیم که فتنه گران با سلحشوری مردم مواجه شدند.

دادستان تهران گفت: عده ای در ششم دی احساس کردند می توانند در پوشش دروغین جمهوریت قیام کنند اما مردم ما مطمئن باشند که اگر برخی مسائل نبود می گفتیم که آنها کمتر از آن وزنی را دارند که نظام نتواند با آنها برخورد کند.

وی افزود: فتنه گران بدانند حتماً در وقت مقرر به سزای اعمالشان خواهند رسید.... / واحد مرکزی خبر