اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعویق محاکمه مرسی به‌اتهام جاسوسی برای قطر



اخبار,اخباربین الملل  ,محمد مرسی

محاکمه رئیس جمهوری سابق مصر به اتهام جاسوسی برای قطر به ۱۷ مرداد موکول شد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، دادگاه جنایی قاهره محاکمه محمد مرسی رئیس جمهوری سابق مصر را در پرونده مربوط به جاسوسی برای قطر به تعویق انداخت. این جلسه به ۸ آگوست (۱۷ مرداد) موکول شد.

این اقدام به دلیل عدم حضور متهمان پرونده مذکور در جلسه دادگاه صورت گرفت. دادگاه دستور داده است متهمان فراری پرونده جاسوسی برای قطر که «کریمه الصیرفی»، «أسماء الخطیب»، «علاء سبلان» و «ابراهیم هلال» هستند بازداشت شوند.

علاوه بر محمد مرسی ۱۰ نفر دیگر به اتهام جاسوسی برای قطر بازداشت خواهند شد که «احمد عبدالعاطی» رئیس دفتر محمد مرسی، «احمد عفیفی» تولید کننده فیلم های مستند، «خالد رضوان» مدیر تولید شبکه مصر ۲۵ وابسته به اخوان المسلمین از جمله این افراد محسوب می شوند.

 اخبار  بین الملل  -  مهر   


ویدیو مرتبط :
دلایل تعویق محاکمه سران فتنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه مرسی به اتهام جاسوسی برای قطر


دادگاه جنایی قاهره امروز (پنجشنبه) جلسه محاکمه محمد مرسی و 10 تن دیگر از رهبران اخوان المسلمین را به اتهام جاسوسی برای قطر از سرگرفت.

خبرگزاری ایسنا: دادگاه جنایی قاهره امروز (پنجشنبه) جلسه محاکمه محمد مرسی و 10 تن دیگر از رهبران اخوان المسلمین را به اتهام جاسوسی برای قطر از سرگرفت.

محمد مرسی، رئیس جمهوری مخلوع مصر و برخی دیگر از اعضای اخوان المسلمین از سوی دستگاه قضایی این کشور به جاسوسی و افشای اسناد مربوط به امنیت ملی و نیروهای مسلح مصر برای قطر متهم هستند.

برای مرسی و دیگر متهمان در باره اتهام‌های مذکور تاکنون هفت بار جلسه محاکمه برگزار شده است و در صورت مجرم شناخته شدن، این افراد با حکم اعدام مواجه خواهند شد.

دادگاه مذکور به ریاست "محمد شیرین فهمی" برگزار شد.