اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعقیب 48 ساعته یک اتومبیل توسط 20000 زنبور عسل / عکس



اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,زنبور عسل

تاکنون چنین موردی دیده نشده که هزاران زنبور عسل برای مدت دو روز به بدنه یک اتومبیل چسبیده و با آن به سفر بپردازند.

به گزارش جام‌جم به نقل از ایندیپندنت، پس از آن‌که ملکه یک کندوی زنبور عسل در صندوق عقب اتومبیلی گیر افتاد،‌ 20000 زنبور آن کندو 2 روز به تعقیب اتومبیل پرداختند.

اعضای نگران کندوی زنبورهای عسل به منظور نجات دادن ملکه‌شان، از شهر هاورفورد وست در غرب ناحیه ولز انگلیس با چسبیدن به بدنه وسیله نقلیه سفر 2 روزه خود را آغاز کردند.

خانم کارول هوارث صاحب 65 ساله اتومبیل در مصاحبه با نشریات محلی گفت: « من هرگز در طول عمر خود ندیده‌ام که هزاران زنبور عسل برای مدت دو روز به بدنه یک اتومبیل چسبیده و با آن به سفر بپردازند».

در بین راه 5 نفر از زنبورداران و رهگذرها با انداختن ملکه زنبورها در داخل یک جعبه مقوایی، ساعت ها تلاش کردند تا سرانجام موفق شدند جهت حمل ایمن زنبورها آنها را مجبور سازند که به داخل آن کارتن بروند.

اما با غفلت راننده اتومبیل، وزش باد شدید دوباره در کارتن را باز کرد و زنبورهای آزاد شده و کار تعقیب اتومبیل از سوی کندوی زنبورها ادامه یافت.

خانم هوارث بدون این‌که متوجه ماجرا شود به رانندگی خود ادامه داد و عملیات تعقیب و گریز توسط زنبورها‌ی کندو هم ادامه یافت تا این که پس از گذشت 2 روز به مقصد رسیدند.

یکی از زنبورداران شهر مقصد آنها، پم بروک شایر به نشریه‌های محلی گفت: « احتمالا ملکه زنبورها باید به سمت یک خورکی شیرین در صندوق عقب اتومبیل جذب شده و در آنجا گیر افتاده باشد». او اضافه کرد: « من در طول 30 سال که به کار زنبورداری اشتغال دارم هرگز به چنین موردی برنخورده‌ام که زنبورهای عسل یک کندو چنین رفتاری را از خود نشان دهند و برای من باعث تعجب است که چگونه زنبورها 2 روز به تعقیب اتومبیل ادامه داده‌اند».


ویدیو مرتبط :
بهترین عسل طبیعی،بهترین عسل،عسل نایاب زنبور وحشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز 48 ساعته دو شیطان به 3 دختر جوان/ یکی از دختران کشته شد و دیگری جمجمه‌اش شکست +عکس



تجاوز به دختر, تجاوز جنسی

تجاوز 48 ساعته دو شیطان به 3 دختر جوان/ یکی از دختران کشته شد و دیگری جمجمه‌اش شکست +عکس

به گزارش پلیس در پی ربودن دختر 20 ساله به همراه 2 تن از دوستانش در منطقه شمال غربی جورجیا توسط افراد ناشنانس ربوده پس از 48 ساعت تجاوز شکنجه توسط پلیس آزاد شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس تیلور اسمیت 20 ساله به همراه دو تن از دیگر از دوستانش به قصد گذراندن تعطیلات راهی منطقه شمال غربی جورجیا شد.

پس از اسکان آنان درکنار رودخانه و استقرار چادر مسافرتی متوجه حضور دو فرد ناشناس می شوند. تلاش آنان برای رهایی از افراد ناشنانس بی فایده بود و توسط این افراد به مدت دو روز مدور آزار و اذیت و تجاوز جنسی قرار گرفتند.

تیلور اسمیت مبتلا به آسم بود که حین انجام عمل بی شرمانه متجاوزین بر اثر حمله آسم در گذشت.متجاوزین زمانی دستگیر شدند که قصد انتقال دو قربانی دیگر پس از رها کردن جسد تیلور درون چادر به آتلانتا را داشتند.

مارتی گادیس به همراه همدست خود چشم‌های قربانیان خود را بسته بودند و آنان را به یک آپارتمان در مرکز شهر منتقل کردند. جولیا لینکن 19 ساله از غفلت آنان حین مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی استفاده کرد و با تلفن همراه خود با فوریتهای پلیس 911 تماس گرفت و پلیس را از موقعیت دقیق خودشان باخبر کرد.

پس از حضور یک ساعته پلیس این افراد یکی دیگر از قربانیان خود را بر اثر ضرب و شتم شدید که منجر به شکسته شدن جمجمه شده بود از پای در آوردند.

حضور پلیس باعث نجات جولیا لینکن 19 ساله شد. یکی از افراد متجاوز پس از حضور پلیس با شلیک گلوله به  زندگی خود پایان داد و مارتی گاریس 38 ساله تسلیم پلیس شد.

پس از بررسی سوابق عاملین این جنایت مارتی گاریس سابقه کیفری بوده که با پرداخت وثیقه در سال 1998 از زندان آزاد شده بود./باشگاه خبرنگاران