اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعصب شهاب‌حسینی روی«ساکن طبقه‌وسط»


شهاب حسینی گفت:نمی‌خواهم «ساکن طبقه وسط» فدای عجله در رسیدن شود،چرا که روی فیلم تعصب دارم.

خبرگزاری تسنیم: شهاب حسینی گفت:نمی‌خواهم «ساکن طبقه وسط» فدای عجله در رسیدن شود،چرا که روی فیلم تعصب دارم.

 او گفت:حتی برای یک سکانس باقی‌مانده هم عجله نمی‌کنم.بخش پست پروداکشن مثل صداگذاری نیز انجام نشده؛ بنابراین با این شرایط نمی‌توانستیم در جشنواره فجر باشیم و انصراف دادیم.

شهاب حسینی که قرار بود نخستین تجربه سینمایی خود را با عنوان ساکن طبقه وسط به جشنواره فجر امسال برساند، افزود: هنوز یک سکانس از فیلم مانده که به دلیل عدم همکاری با فرودگاه، نتوانسته ایم این سکانس را ضبط کنیم.

وی افزود: حتی بخشهای پست پروداکشن کار مثل صداگذاری نیز انجام نشده؛ بنابراین با این شرایط اصلا نمی‌توانستیم فارغ از رد یا قبول هیأت انتخاب در جشنواره امسال هم باشیم؛ بنابراین انصراف دادیم.

حسینی افزود: البته با تصور اینکه فیلم کاملا آماده می‌شود، نسخه‌ اولیه ای را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار داده بودیم. چون تصور می‌کردیم سکانس باقی مانده نیز ضبط شود که نشد و مراحل تروکاژ جلوه های ویژه بصری فیلم هم انجام شود.

این بازیگر چهره سینما تأکید کرد: روی ساخت این فیلم واقعا حساسیت دارم. بنابراین معتقدم اگر ساکن طبقه وسط بخواهد برای مخاطب رونمایی شود حتما باید کامل و نهایی باشد.

این فیلم که توسط مرتضی پورصمدی به طریق 35 میلیمتری فیلمرداری شده، حاوی صحنه های تروکاژی متعددی است. شهاب حسینی در 38 نقش مختلف در آن بازی کرده و در کنار او بازیگرانی همچون بابک حمیدیان، بهناز جعفری،حسین یاری، ساره بیات، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی، هنگامه قاضیانی، فخر الدین صدیق شریف، علی شادمان، سحر قریشی، کیانوش گرامی، بهنوش بختیاری، کامبیز دیرباز، مانی کسرائیان و ... ایفای نقش کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
شهاب حسینی و افتتاحیه "ساکن طبقه وسط"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیرباز مقابل دوربین "ساکن طبقه وسط" شهاب حسینی رفت



 فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط, کامبیز دیرباز

دیرباز مقابل دوربین "ساکن طبقه وسط" شهاب حسینی رفت

کامبیز دیرباز شب گذشته چهارشنبه سوم مهر ماه برای اولین بار مقابل دوربین فیلم سینمایی "ساکن طبقه وسط" به کارگردانی شهاب حسینی قرار گرفت.

دیرباز که در برنامه "ویتامین3" حاضر شده بود در گفتگو با مجری این برنامه اظهار کرد: همین حالا از سر لوکیشن فیلم سینمایی "ساکن طبقه وسط" به استودیو برنامه شما آمدم.

وی در پاسخ به ضیاء که می‌گفت تا صبح استرس داشته كه مبادا به خاطر خستگی از کار در این برنامه صبحگاهی حاضر نشود، تصریح کرد: من اگر سرم برود، قولم را از یاد نمی‌برم. من از دیشب مقابل دوربین فیلم دوست و همکارم، بازیگر توانمند سینما شهاب حسینی رفتم که اولین فیلمش را کارگردانی می‌کند.

دیرباز یادآور شد: شب خوبی بود و بسیار خوشحالم که با شهاب کار می‌کنم. گرچه حضور کوتاهی در این فیلم دارم امیدوارم کار طوری که کارگردان دلش می‌خواهد دربیاید. شهاب دل مهربان و پاکی دارد و امیدوارم فیلمش یکی از بهترین‌های جشنواره فجر امسال باشد.

شهاب حسینی یکی از نقش‌های "ساکن طبقه وسط" را که یک نویسنده است بازی می‌کند و محمدهادی کریمی که فیلمنامه این کار را نگاشته، نقش یک پزشک روانکاو را در آن ایفا می‌کند.

حسین یاری، فرهاد اصلانی، ساره بیات، هنگامه قاضیانی، طناز طباطبایی، آنا نعمتی، بابک حمیدیان، نیما رییسی، فرید سماواتی و حسین محجوب دیگر بازیگران "ساکن طبقه وسط" هستند که برای شرکت در جشنواره فیلم فجر ساخته می‌شود./مهر