اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعریف احمدی نژاد از زنان کابینه


وی ادامه داد: خانم مجتهدزاده مانند یک موتور 16 سیلندر فعالیت کرده و روح بزرگی دارند. همین طور خانم دستجردی یکی از وزیران متخصص و فهیم دولت هستند.

رئیس جمهور در گردهمایی پنج هزار نفره زنان گفت: اگر یک کار خوب در زندگی کرده باشد آن باز کردن مسیر حضور زنان در مدیریتهای بالای جامعه است.

محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در گردهمایی پنج هزار نفری زنان و قدردانی از 50 زن فرهیخته در تعریف زنان کابینه گفت: در پیشگاه خدا شهادت می‌دهم هیچکس تا به حال در حوزه مقاومت علمی و حقوقی رئیس جمهور به اندازه خانم سلطانخواه و بداغی خوب عمل نکرده است.

وی ادامه داد: خانم مجتهدزاده مانند یک موتور 16 سیلندر فعالیت کرده و روح بزرگی دارند. همین طور خانم دستجردی یکی از وزیران متخصص و فهیم دولت هستند.



احمدی‌نژاد در بخشی از سخنانش با اشاره به نقش زنان در بنیان خانواده گفت: ‌حاضرم همه دنیا را در ازای یک لبخند مادر و همسرم بدهم.

وی با بیان اینکه برخی گمان می‌کنند با حضور زن ممکن است فضای کاری به خطر بیافتد، گفت: من نمی‌دانم این افراد چطور تشکیل خانواده داده‌اند. زن منبع نشاط و محبت در خانواده است.

در این مراسم معاونین زن رئیس جمهور، همسر و خواهر  و جمعی از اعضای فراکسیون زنان مجلس حضور داشتند.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد و سطح علمی کابینه اش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داماد احمدی‌نژاد و زنان کابینه +عکس



داماد احمدی‌نژاد و زنان کابینه +عکس

خورشیدی معاون امور دولت در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، دستجردی وزیر بهداشت، بداغی معاون حقوقی رئیس جمهور و مجتهدزاده رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پس از پایان جلسه هفتگی هیئت دولت/قدس آنلاین


   داماد احمدی‌نژاد,عکس داماد احمدی‌نژاد,زنان کابینه,اخبار,اخبار اقتصادی