اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعرفه 40 و 75 درصدی برای واردات خودرو/ اولویت بندی کالایی تغییر نمی‌کند



واردات خودرو,ارز مبادلاتی

تعرفه 40 و 75 درصدی برای واردات خودرو/ اولویت بندی کالایی تغییر نمی‌کند

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب تعرفه 40 درصدی برای واردات خودروهای زیر 2500 سی سی و 75 درصدی برای خودروهای بالای 2500 سی سی خبر داد و گفت: کماکان واردات خودروهای بالای 2500 سی سی ممنوع است اما برای آنها تعرفه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود موحدی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: سیاستهای مدیریت واردات و سیاستهای تجاری پایدار هستند و قرار نیست تغییری در آنها ایجاد شود؛ به این معنا که کالاهای اساسی و دارو کماکان در اولویت 1 و 2 قرار داشته و برخی از آنها ارز مرجع و برخی دیگر ارز مبادله ای می گیرند.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سئوال مهر افزود: برخی از کالاهایی که از ارز مبادلاتی استفاده خواهند کرد، فرصت بیشتری را برای دریافت ارز خواهند داشت، ضمن اینکه خودرو نیز با گنجایش زیر 2500 سی سی کماکان ارز مبادله ای می گیرد.

وی در خصوص تعرفه واردات خودرو در سال 92 به خبرنگار مهر گفت: خودروهای زیر 2500 سی سی کماکان در اولویت 9 کالایی و با تعرفه 40 درصد برای سال 92 و خودروهای بالای 2500 سی سی در اولویت 10 کالایی و با تعرفه 75 درصد در کتاب تعرفه در نظر گرفته شده اما باید توجه داشت که واردات خودروهای بالای 2500 سی سی کماکان ممنوع است./مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
از انحصار 75 درصدی در بازار واردات خودرو تا داستان بی پ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعرفه 40 و 75 درصدی برای واردات خودرو


ائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب تعرفه 40 درصدی برای واردات خودروهای زیر 2500 سی سی و 75 درصدی برای خودروهای بالای 2500 سی سی خبر داد و گفت: کماکان واردات خودروهای بالای 2500 سی سی ممنوع است اما برای آنها تعرفه در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری مهر: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب تعرفه 40 درصدی برای واردات خودروهای زیر 2500 سی سی و 75 درصدی برای خودروهای بالای 2500 سی سی خبر داد و گفت: کماکان واردات خودروهای بالای 2500 سی سی ممنوع است اما برای آنها تعرفه در نظر گرفته شده است.

مسعود موحدی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: سیاستهای مدیریت واردات و سیاستهای تجاری پایدار هستند و قرار نیست تغییری در آنها ایجاد شود؛ به این معنا که کالاهای اساسی و دارو کماکان در اولویت 1 و 2 قرار داشته و برخی از آنها ارز مرجع و برخی دیگر ارز مبادله ای می گیرند.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوالی افزود: برخی از کالاهایی که از ارز مبادلاتی استفاده خواهند کرد، فرصت بیشتری را برای دریافت ارز خواهند داشت، ضمن اینکه خودرو نیز با گنجایش زیر 2500 سی سی کماکان ارز مبادله ای می گیرد.

وی در خصوص تعرفه واردات خودرو در سال 92 به گفت: خودروهای زیر 2500 سی سی کماکان در اولویت 9 کالایی و با تعرفه 40 درصد برای سال 92 و خودروهای بالای 2500 سی سی در اولویت 10 کالایی و با تعرفه 75 درصد در کتاب تعرفه در نظر گرفته شده اما باید توجه داشت که واردات خودروهای بالای 2500 سی سی کماکان ممنوع است.