اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعرفه‌های جدید گذرنامه، کارت پایان خدمت و پلاک خودرو



تعرفه‌های جدید, تعرفه‌های جدید گذرنامه, تعرفه‌های جدید کارت پایان خدمت

تعرفه‌های جدید گذرنامه، کارت پایان خدمت و پلاک خودرو

به موجب مصوبه دیگری به نیروی انتظامی هم اجازه داده شود بابت صدور، تعویض و تمدید هر جلد گذرنامه بیومتریک برای کلیه شرایط سنی، مبلغ 75 هزار تومان دریافت و به خزانه واریز کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پنجمین روز از رسیدگی به لایحه بودجه سال 92 امروز، به بررسی بخش‌های مربوط به نظام اداری و مدیریت بودجه و نظارت خواهند پرداخت و بخش‌های درآمدی لایحه را به پایان خواهند رساند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هشت جلسه گذشته رسیدگی به لایحه بودجه سال جاری بخش‌های مهمی از بند‌های درآمدی از جمله درآمد‌های مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها، نظام مالیاتی، تعرفه و عوارض توسعه منطقه‌ای، ایثارگران، امور حمایتی و علم و فناوری و حوادث غیرمترقبه و امداد را بررسی و اکثریت قریب به اتفاق این بندها را به تصویب رساندند.

از مهمترین بند‌های به تصویب رسیده افزایش سقف معافیت مالیاتی اقشار حقوق بگیر به 833 هزار تومان در ماه و تعیین سقف درآمد حاصل ازاجرای هدفمند کردن یارانه‌ها تا مبلغ 50 هزار میلیارد تومان می‌توان اشاره کرد.

چهار بند از بخش‌های درآمدی لایحه بودجه در جلسه صبح امروز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و پس از آن مجلس وارد بند‌های الحاقی به ردیف‌های درآمدی می‌شود.

تامین بودجه بازنشستگی پیش از موعد از محل واگذاری اموال دولتی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به بخش‌های درآمدی لایحه بود سال جاری محل تامین اعتبار بازنشستگی پیش ازموعد کارکنان دولت را مشخص کردند.

با تصویب مجلس بودجه بازنشستگی پیش از موعد کلیه مشمولان قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت از محل واگذاری اموال دولتی و منابع دستگاه‌ها قابل پرداخت است.

مخالفت مجلس با معافیت دولت از پرداخت هزینه دادرسی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معافیت دستگاه‌های اجرایی از پرداخت هزینه دادرسی مخالفت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر بازگشت بند 85 لایحه بودجه مبنی بر اینکه دعاوی راجع به حفظ حقوق اموال بیت‌المال از قبیل دعاوی مربوط به اراضی ملی، محیط زیست، منابع طبیعی، املاک اموال دولتی و عمومی از پرداخت هزینه دادرسی در مراحل مختلف معاف است، مخالفت کردند.

از 201 نماینده حاضر در جلسه کمتر از 80 نفر از نمایندگان با این پیشنهاد موافق بودند.

تعرفه‌های جدید گذرنامه، کارت پایان خدمت و پلاک خودرو/ تعویض پلاک خودرو 40 هزار تومان شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه 92 در جلسه علنی صبح امروز (شنبه)، تعرفه‌های مربوط به صدور گذرنامه، کارت پایان خدمت، پلاک خودرو و دعوی شوراهای حل اختلاف را تعیین کردند.

نمایندگان مجلس در بندهای الحاقی به ماده واحده لایحه بودجه 92 به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اجازه دادند به ازای صدور هر برگ سند مالکیت حدنگاری (کاداستری) مبلغ 30 هزار تومان اخذ کنند.

به موجب مصوبه دیگری به نیروی انتظامی هم اجازه داده شود بابت صدور، تعویض و تمدید هر جلد گذرنامه بیومتریک برای کلیه شرایط سنی، مبلغ 75 هزار تومان دریافت و به خزانه واریز کند.

در بند الحاقی دیگری به نیروی انتظامی اجازه داده شد به ازای تعویض و تبدیل هر قلعه کارت پایان خدمت عادی به هوشمند مبلغ 12 هزار تومان دریافت و به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

مجلس در بند الحاقی دیگری به نیروی انتظامی اجازه داد به ازای واگذاری پلاک خودرو اعم از نو شماره، نقل و انتقال و تعویض پلاک مبلغ 40 هزار تومان دریافت و به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

در بند الحاقی دیگری تعرفه غرامت استفاده از بیسیم‌های اختصاصی و غیرحرفه‌ای حداقل 400 هزار تومان و حداکثر دو و نیم میلیون تومان تعیین شد.

به موجب مصوبه مجلس، تعرفه‌های رسیدگی به دعاوی حقوقی و کیفری شوراهای حل اختلاف به ترتیب از سه هزار تومان به 10 هزار تومان و از 500 تومان به پنج هزار تومان افزایش می‌یابد.

اختصاص تسهیلات هزار و 440 میلیاردی برای اشتغال مددجویان سازمان زندان‌ها

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه) بانک مرکزی را مکلف کردند تسهیلات 1440 میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان سازمان زندان‌ها پرداخت کند.

در بند الحاقی به ماده واحده لایحه بودجه 92، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایرن مکلف شد از طریق بانک‌های دولتی نسبت به تامین و پرداخت تسهیلات به مبلغ 1440 میلیارد تومان از محل پس‌اندازهای قرض‌الحسنه با در نظر گرفتن دوره تنفس دو ساله و در اقساط پنج ساله جهت اشتغال مددجویان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به بنیاد تعاون و حرفه‌آموزی و صنایع زندانیان کشور اقدام کند./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
به چاقها کارت پایان خدمت داده نمیشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر: کارت پایان خدمت سید محمد خاتمی



تصویر: کارت پایان خدمت سید محمد خاتمی...

تابناک


خاتمی,محمدخاتمی,عکس کارت پایان خدمت خاتمی,اخبار سیاسی,اخبار ایران