اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعرض 7 ساله به دختر جوان توسط پدر سنگدل


پلیس عربستان مردی را که طی هفت سال به دخترش تجاوز کرده بود را دستگیر کرد.

پلیس عربستان مردی را که طی هفت سال به دخترش تجاوز کرده بود را دستگیر کرد.

 طبق اعلام پلیس عربستان، این مرد به جرم مصرف موادمخدر و تجاوز به دختر نوجوانش در دادگاه متهم شناخته شده و به 13 سال حبس و 2080 ضربه شلاق در مدت حبسش محکوم شده است.

پلیس پس از تماس همسر این مرد و اطلاع از انجام این جرم متهم را که به دلیل مصرف موادمخدر در وضعیت عادی نبود، دستگیر کرد.

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
تجاوز به دختر 2 ساله توسط ناپدری سنگدل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فجیع دو جوان و دختر 6 ساله توسط پدر سنگدل


ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی موفق شدند قاتل دختر بچه 6 ساله و دوجوان را در تبریز دستگیر کنند.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی موفق شدند قاتل دختر بچه 6 ساله و دوجوان را در تبریز دستگیر کنند.
 
 قنبر مداحی در تبریز اظهار کرد: به دنبال وصول پرونده قتل دختر شش ساله از کلانتری 17 تبریز، در تحقیقات مشخص شد آیلار شش ساله توسط پدرش به قتل رسیده است.

وی افزود: در حین اقدامات پلیسی قاتل فراری با تماس تلفنی با یکی از بستگانش راز دو  قتل دیگر را کشف کرد و نحوه قتل را استفاده از سلاح گرم عنوان کرد.

مداحی افزود: در بررسی مشخص شد دو نفر به اسامی حسن و حسین پسرخاله‌های قاتل چندین روز است به منزل مراجعت نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: در مراجعه به محل اعلامی اجساد هر دو مقتول کشف و به پزشک قانونی انتقال، علت مرگ شلیک به وسیله سلاح گرم اعلام شد.

مداحی افزود: با اثبات سه  فقره قتل توسط قاتل فراری پرونده برای پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان منتقل شد و پیگیری‌های ویژه برای دستگیری متهم فراری معمول شد.

این مقام انتظامی افزود: با اخذ نیابت قضایی کارآگاهان اداره آگاهی به استان‌های البرز ، تهران بزرگ، اصفهان، شیراز، اعزام ولی در دستگیری متهم موفقیتی بدست نیامد.

مداحی تاکید کرد: با انجام اقدامات فنی و عملی، اکیپ کارآگاهان با مسافرت به زنجان موفق شدند با همکاری پلیس آگاهی استان زنجان، قاتل در سر قرار دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء دو  قبضه سلاح و مقدار زیادی مهمات کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: متهم در بازجویی به ارتکاب هر سه قتل اعتراف و علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی عنوان کرده  و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامت قضایی شد.