اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعرض پسر شیطان صفت به دانش آموزان در راه مدرسه + تصاویر



دانش‌آموز مدرسه ای در انگلستان که سال گذشته هم چندین بار به دانش‌آموزان کم سن و سال تعرض کرده بود، باز هم به کار شنیع خود ادامه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،دانش‌آموز مدرسه غیر انتفاعی در انگلستان که سال گذشته هم چندین بار به دانش‌آموزان کم سن و سال تعرض کرده بود، باز هم به کار شنیع خود ادامه داد.

دادگاه به دلیل تعرض این دانش‌آموز 20 ساله به نام اُون دبری به کودکان کم‌سن و سال، ساعت مشخصی را برای رفت و آمدش و اینکه از چه ساعتی تا چه ساعتی نزد چه کسی بماند، تعیین کرده بود که او باید در محدوده شهر می‌ماند و پلیس هم او را گاهی تحت نظر می‌گرفت.

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز


اما پس از اینکه او به یک کودک تجاوز کرد و زندانی شد، علاوه بر این جرم، او به جرم تخطی از قانون هم مجازات شد. او که در همپشایر زندگی می‌کند به دفعات و بدون اطلاع پلیس به بُستون رفت و آمد داشت.

به گزارش هافینگتون پست، وکیل وی ادعا کرده که اُون دبری برای مشاوره با وکیلش و یا موارد درسی به بُستون رفت‌وآمد داشته‌است.

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز


وی در دادگاه به جرم آزار و اذییت و تعرض به یک سال زندان محکوم شد.

گفته می‌شود هزینه وثیقه وی که در این یک سال خارج از زندان به سر می‌برده به اندازه حقوق جان کری وزیر امور خارجه آمریکاست.

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
جشن انقلاب دانش آموزان در مدرسه مفتاح دانش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعرض معلم شیطان صفت به 36 کودک در مدرسه/شمار قربانیان در حال افزایش است (+تصاویر)



اخبار حوادث,خبرهای حواث, معلم شیطان

معلم شیطان صفت به جرم تعرض کودکان زیر 12 سال بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، معلم شیطان صفت به جرم تعرض کودکان زیر 12 سال بازداشت شد.

گفته می‌شود ژاکلین مک‌لارن 36 ساله معلم فرانسوی که در آنتاریو تدریس می‌کرد، از جایگاه و اعتماد دانش‌آموزان سوء استفاده کرده و با فریب دانش‌آموزان به نیت شوم خود رسیده‌است.

تعرض مرد شیطان صفت به 36 کودک در مدرسه/شمار قربانیان در حال افزایش است+تصاویر

به گزارش دیلی‌میل، مک‌لارن 3 نوجوان زیر 12 سال را مورد آزار و اذییت قرار داده که به گزارش پلیس آن کودکان 36 فقره آزار دیده‌اند. البته گزارش‌هایی هم حاکی از آزار چند نوجوان 16 ساله در دست است که صحت و سقم آن در حال بررسی‌ست.

این معلم فرانسوی دیگر نمی‌تواند با پسران زیر 18 سال هیچ گونه ارتباطی داشته باشد و همچنین حق ندارد به تنهایی در خیابان‌ها تردد کند، همیشه کسی باید او را در خیابان‌ها همراهی کند.

 

اخبار حوادث,خبرهای حواث, معلم شیطان

 

دادگاه اعلام کرد تمام دانش‌آموزانی که با مک‌لارن ارتباط داشته‌اند می توانند با مشاوری که قرار است پلیس به مدرسه بفرستد به راحتی صحبت کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل از مک‌لارن شکایت کنند بدون اینکه اسم آن‌ها به صورت علنی بیان شود.

در حال حاضر مک‌لارن برای تحقیق بیشتر در مورد این پرونده، تا روز دادگاه در زندان به سرمی‌برد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران