اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعرض وحشیانه به زن جوان در آسانسور/متجاوز در حین فرار در مرز دستگیر شد+عکس



یک مادر اهل "نیویورک امریکا " برای فرار پسر متجاوز خود از چنگال پلیس متهم شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،هنگامی که خانم " برندا رامون " به همراه پسر خود " آنتونی "  19 ساله برای تماشای خبر عصر نشستند . در یک خبر که فیلمی از یک جنایت کار متجاوز به یک زن نشان داده شد و خبر از پیگرد قانونی او داده شد .

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث, حوادث روز


خانم " رامون " متوجه شد که مجرم در فیلم پسرش است که در کنار او نشسته بود .بنابراین هراسان همسرش را از خواب بیدار می کند تا بتواند به کمک یکدیگر پسرشان را فرارای دهند .

پدر متهم آقای " فرانکلین " در گزارش خود به پلیس گفت : این شوکه کننده است که پسرت را برای موارد که از آن خبر نداری مجرم و تحت تعقیب ببینی .

او در ادامه افزود : " آنتونیو " پسری خوب و دانشجوی کالج است و شب ها مشغول به کار است .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که جنایتکار پس از دیدن قربانی که یک خانم 33 ساله بود در مترو " میدتون "  او را تعقیب و پس از رسیدن قربانی به ساختمان محل زندگی اش در حالی که سوار آسانسور شد " آنتونیو " به همراه او وارد اسانسور شد وبه او حمله ور و  او را مورد تعرض خود قرار داد .

پس از بازشدن درب آسانسور قربانی موفق به فرار شد و پس از رفتن به آپارتمانش با پلیس تماس گرفت .

دوربین های ساختمان این متعرض بی شرم را رصد کرد وپلیس از طریق آن توانست " آنتونیو " را که  به کمک ماردش به مرز فرار کرده بود را در روز چهارشنبه دستگیر کرد .

گفتنی است،او در دادگاه به اتهام تجاوز و ضرب وشتم محاکمه خواهد شد .


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
تعرض وحشیانه سربازان صهیونیستی به یک زن فلسطینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعرض وحشیانه مرد همسایه به دختربچه 4 ساله/متجاوز حین قتل کودک دستگیر شد



مرد همسایه پس از تجاوز به دختر بچه 4 ساله سعی می‌کند او را به قتل برساند که توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دختر 4 ساله که توسط همسایه 26 ساله مورد تجاوز قرار گرفته‌است با پدر و مادرش که هر دو شاغل هستند زندگی می‌کند.

به گزارش ایندیا نیوز، این حادثه در دهلی اتفاق افتاد و مجرم پس از تجاوز به دختر بچه قصد داشته او را به قتل برساند. گفته می‌شود کودک در کنار مادربزرگش خوابیده بوده که مجرم کودک را پنهانی به اتاق خود می‌برد.

مجرم پس از رسیدن به مقصود شومش به دلیل اینکه کسی صدای جیغ‌ و درخواست کمک دخترک را نشوند سعی می‌کند او را خفه کند که در همین حین مادربزرگ او از راه می‌رسد. در ابتدا او می‌خواهد کودک را از پنجره به بیرون پرت کند اما به دلیل جیغ دخترک، همسایگان همگی به کوچه آمده بودند.

پلیس با کمک و همکاری همسایگان توانست این مجرم جانی را دستگیر کند.  مجرم در حال حاضر برای تشکیل پرونده در بازداشتگاه به سر می‌برد.

گفتنی است،حال کودک بسیار وخیم گزارش شده‌است و در حال حاضر در بیمارستان به سر می‌برد.