اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعرض معلم اسب سواری به دختر 11 ساله با شربت بیهوشی+عکس



تعلیم دهنده اسب و اسب سواری دخترک نوجوانی را فریب داده و به او تعرض کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،گراهام روزیر 53 ساله دختر بی‌گناه را فریب داد و در حالی که به او دارو خورانده بود، به او تعرض کرد.

البته این اتفاق 7 سال پیش افتاده بود اما گراهام دخترک را تهدید کرده بود که حق ندارد در مورد این موضوع با کسی حرفی بزند.

به گزارش دیلی‌میل، این حادثه هنگامی اتفاق افتاد که بازدید از اسطبل‌ها برای دختران مدرسه‌ای امری طبیعی بود. در یکی از روزهای مسابقه قربانی برای دیدن مسابقه به پیست رفته بود و در راه برگشت از گراهام که چهره موجهی بود درخواست می‌کند تا او را با خود تا اسطبل که در جای دیگری بود برساند.

اما بعد از این که ماشین راه می‌افتد او می‌گوید در ابتدا باید سگش را بیرون ببرد. دختر بچه 11 ساله هم که چاره‌ای نداشت و ذهنش درگیر اسب‌ها بود قبول می‌کند. پس از آنکه آن‌ها به خانه گراهام رسیدند او به دخترک شربتی داده تا او را مسموم کند و بعد از رسیدن به نیت شوم خود، دخترک را که از ترس می‌لرزید داخل ماشینش گذاشت و به اسطبل برد.اما قبل پیاده کردن دختر، او را تهدید کرد که در این مورد با کسی صحبت نکند.

قربانی هم که دید گراهام شهر را ترک کرده‌است دیگر به کسی چیزی نگفت تا اینکه پس از گذشت هفت سال با دوستش به پیست اسب سواری رفت. در یکی از این مسابقات هنگامی که او در جایگاه نشسته بود ناگهان گراهام را دید که وارد پیست شد. او که یاد خاطره بد خود افتاده بود گرایان و لرزان آنجا را ترک کرد. پس از پافشاری دوستش برای دانستن ماجرا آن‌ها به اداره پلیس رفته و از او شکایت کردند.

در حاضر گراهام به 6 سال زندان محکوم شده‌است.

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی

 

اخبارحوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
قدرت عجیب یک دختر 10 ساله مقابل پسر 11 ساله- مچ اندازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معلم موادفروش، دختر 19 ساله را مثله كرد+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

معلم موادفروش، دختر 19 ساله را مثله كرد

معلم سابق یكی از مدارس ابتدایی آمریكا كه اقدام به فروش موادمخدر می‌كرد به اتهام قتل و مثله‌كردن یك دختر دستگیر شد.

ایسنا:پلیس ایالت «اكلاهما» آمریكا در اكتبر سال 2011 میلادی جسد مثله‌شده یك دختر 19 ساله را داخل بسته‌ای در یك فروشگاه پیدا و تحقیقات را برای یافتن عوامل قتل او آغاز كرد.

پلیس معتقد است «لوئیز» 37 ساله كه در یك باند فروش موادمخدر فعالیت دارد، پیامكی تهدیدآمیز به مقتول ارسال كرد. مقتول نیز روز بعد با مراجعه به پلیس موضوع را به آنان اطلاع می‌دهد كه پس از آن ناپدید شد.

بنابر اعلام پلیس شهادت یكی از شاهدان قتل به پلیس كمك كرد تا قاتل شناسایی شود. این زن ادعا كرده كه شاهد صحنه قتل و مثله‌شدن جسد این دختر بوده. پلیس نیز پس از ورود به خانه قاتل،‌ ذراتی از خون و تكه‌هایی از موی مقتول را در فریزر قاتل پیدا كرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، پلیس در گزارشی اعلام كرد قاتل پیش از این نیز به دلیل فروش موادمخدر دستگیر شده بود اما از نحوه آشنایی مقتول و قاتل خبری منتشر نكرد.