اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعرض جنسی به همکار در اداره +عکس


بر اساس تصاویر منتشر شده مرد ناشناس در رفتاری بی شرمانه زن جوان را مورد تعرض جنسی قرار داد.

باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان: بر اساس تصاویر منتشر شده مرد ناشناس در رفتاری بی شرمانه زن جوان را مورد تعرض جنسی قرار داد.

این تصاویر که توسط دوربین مدار بسته در یک شرکت خصوصی به ثبت رسید در اختیار پلیس برای دستگیری مرد متجاوز قرار گرفت.

کارمند جوان یک شرکت درحالی مورد تعرض جنسی مرد ناشناس قرار گرفت که همکارانش بی تفاوت تنها نظاره گر وی بودند.

پس از شکایت زن جوان پلیس جستوی خود را برای دستگیری هر چه زودتر مرد ناشناس آغاز کرد.

تعرض جنسی به همکار در ملا عام +عکس

تعرض جنسی به همکار در ملا عام +عکس

تعرض جنسی به همکار در ملا عام +عکس

تعرض جنسی به همکار در ملا عام +عکس


ویدیو مرتبط :
تاثیر آموزش جنسی در مدارس آمریکا و بحث سند 2030 بر مصونیت افراد در برابر تعرض های جنسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواننده مشهور پاپ انگلیس متهم به تعرض‌جنسی + عکس



اخبار,اخبار فرهنگی , خواننده پاپ

 

اخبار فرهنگی - خواننده مشهور پاپ انگلیس متهم به تعرض‌جنسی

این خواننده انگلیسی که تاکنون بیش از یک صد آلبوم منتشر کرده است، در سال 1995 میلادی، لقب شوالیه را از ملکه انگلیس دریافت کرد.

پلیس برکشایر انگلیس روز پنجشنبه یک ملک متعلق به «کلیف ریچارد» خواننده مشهور پاپ را در ارتباط با اتهام تعرض جنسی وی، مورد بازرسی قرار داد.

به گزارش ایرنا، پلیس انگلیس گفته است این خواننده مشهور پاپ 73 ساله متهم به تعرض جنسی به یک پسر نوجوان 16 ساله در دهه 1980 میلادی است.

روزنامه دیلی میل در این باره نوشت: پلیس در جریان این تجسس که روز پنجشنبه صورت گرفت به دنبال یافتن مدارکی در ارتباط با اتهام یاد شده بود.

به گفته پلیس انگلیس، درجریان این تحقیقات کسی بازداشت نشده است.

کلیف ریچارد، خواننده مشهور پاپ که هم اینک در خارج از بریتانیا به سر می برد، اتهام خود را «کاملا بی اساس» خوانده است.

این خواننده انگلیسی در بیانیه ای گفت: اتهام های وارد شده کاملا دروغ است. من از گذشته تاکنون به این گونه اتهامات دروغین پاسخی نداده ام در حالی که این کار به منزله دادن اکسیژن بیشتر به آنها بوده است.

وی افزود: پلیس بدون اطلاع، آپارتمانم را در برکشایر مورد تجسس قرار داد و من بعد از پخش خبر آن در رسانه ها مطلع شدم اما بدون هیچ بحثی آماده همکاری کامل با پلیس در این زمینه هستم.

از سوی دیگر، شبکه بی بی سی گزارش داد که این خواننده انگلیسی که از جمله موفق ترین موزیسین های تاریخ انگلیس به شمار می رود، صبح پنجشنبه به همراه خواهر و یکی دیگر از نزدیکانش راهی پرتغال شده و به گفته سخنگویش، حاضر به گفت وگو در این رابطه نیست.

این خواننده انگلیسی که تاکنون بیش از یک صد آلبوم منتشر کرده است، در سال 1995 میلادی، لقب شوالیه را از ملکه انگلیس دریافت کرد.

گفته می شود تاکنون 21 میلیون نسخه از کارهایش در انگلیس و بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه از آثار این خواننده مشهور پاپ که اصالتا هندی است، در سراسر جهان به فروش رفته است.
اخبار فرهنگی - ایرنا