اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعرض بی رحمانه به زن معلول در اتوبوس


پلیس آمریکا از دستگیری مردی به اتهام تجاوز به یک زن معلول خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: پلیس آمریکا از دستگیری مردی به اتهام تجاوز به یک زن معلول خبر داد.

بنابر اعلام پلیس محلی لس‌آنجلس، این مرد روز چهارشنبه به اتهام تجاوز به یک زن معلول ذهنی در یک دستگاه اتوبوس خالی دستگیر شد.

پلیس لس‌آنجلس پس از بدست آوردن تصاویری از اقدام به تجاوز این مرد بررسی‌ها برای شناسایی او را آغاز کرد.

پلیس لس‌آنجلس با اعلام اینکه راننده این دستگاه اتوبوس نیز تحت بازجویی قرار دارد، تصریح‌کرد: قربانی این تجاوز راننده را از وقوع آن با خبر کرده‌ اما مشخص نیست چه فردی اقدام به تصویربرداری کرده است.

پلیس لس‌آنجلس اعلام‌کرد: طی سال جاری میلادی دو مورد دیگر از وقوع تجاوز در اتوبوس‌های شهری این منطقه گزارش شده است.


ویدیو مرتبط :
تعرض وحشیانه سربازان صهیونیستی به یک زن فلسطینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکنجه‌ بی‌رحمانه زن معلول توسط خواهر و برادر سارق/قربانی:مرا کتک می‌زدند و می‌پرسیدند؛می‌خواهی چه طور بمیری؟



اخبار,اخبارحوادث , قتل

یک زن 33 ساله به همراه برادرش به اتهام قتل و شکنجه یک زن معلول بازداشت شدند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یک زن 33 ساله به همراه برادرش به اتهام قتل و شکنجه یک زن معلول بازداشت شدند .

خانم  " جنیفر موستاچیا "متهم به شکنجه خانم " باربارا اونز" معلول و قتل برادر قربانی آقای " زانیگا ادوارد ترنر " 47 ساله و به کمک همدستش "زونیکا " 29 ساله در حبس به سر می برد .

این کابوس توسط خانم " اونز" 57 ساله که در اداره پلیس بیان شد .

جنایتکار " موستاچیا " 33 ساله که در سال 2013 برای اولین بار با قربانی خانم " اونز" در بیمارستان آشنا شد و بعد از آن شروع به رفت و آمد با او کرد ،اما وقتی مشخص شد که در هر بار آمدن به خانه اش واقع در " لاس وگاس " اشیاء گران قیمت را می دزدد ،برادر "اونز " آقای " ترنر" آمدن او را به خانه شان قدغن کرد .

" موستاچیا " که از این موضوع خشمگین شد تصمیم به انتقام گرفت و با برنامه قبلی وارد خانه این خواهر و برادر شد و به کمک همدستش شروع به اذیت و آزار خانم " اونز " کرد .

قربانی در ادامه گفت : که " موستاچیا " مرا به خاطر بیماری ام مسخره کرد و با زدن سیلی به صورتم و همچنین کتک زدن بوسیله چوب بیسبال مرا شکنجه کرد سپس با یک چاقو مرا تهدید به کشتن کرد واین در حالی بود که همدستش " زونیکا " گلوی برادرم را فشار می داد و با وسایلی مانند زیرسیگاری - شانه و یک اهرم برادرم را مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار داد.

برادر ضعیف جسته او زیر شکنجه ها دوام نیاورد و جان خود را براثر جراحت های زیاد از دست داد .در این هنگام " موستاچیا " به " اونز" گفت : که حالا برادرت مرده است .توهم خواهی مرد ؛ می خواهی چه طور بمیری؟

قربانی در پایان افزود ، " موستاچیا " گفت : که تا کنون هزاران نفر را کشته ام و این برای من کار سختی نیست سپس این جنایتکار در خانه او ماند وبرای خود  همبرگر درست کرد و همچنان به دنبال اشیاء گران قیمت می گشت و پس از بریدن سیم و لاستیک چرخ ویلچر خانم " اونز " به روی تخت رفت و خوابید ، قربانی که از فرصت نهایت استفاده را کرد و به سختی توانست فرار و با مغازه نزدیک خانه اش برای کمک تماس گرفت .

وقتی پلیس به محل جنایت رسید جسد آقای " ترنر " را که بر روی زمین بود یافت و " موستاچیا " را که هنوز خواب بود  دستگیر کرد.

متهم دو در ماه آینده در دادگاه " لاس وگاس " به میز محاکمه کشیده خواهد شد .

 

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران