اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعرض به دختربچه ها با فریب بازیگر شدن/ 885 سال زندان مجازات مرد شیطان صفت +تصویر



اخبار,اخبارحوادث, حوادث روز

یک مرد اهل " امریکا " به اتهام تعرض و قتل به 885 سال زندان محکوم شد .

  آقای " شانی توماس " 31 ساله اهل " فلوریدا " در رابطه با 59 پرونده تعرض به کودکان در دادگاه متهم شد و به مجازات 885 سال زندانی محکوم شد.

براساس گزارش پلیس این جنایت کار که پس از فریب قربانیان خود که دختران زیر 9 سال بودند آنها را به یک خانه متروکه می برد و از اعمال جنایت کارانه خود که تعرض بی رحمانه به آنها بود فلیم می گرفت و این فیلم ها را  می فروخت .

او در تابستان سال گذشته شناسایی و دستگیر شد و در دادگاه روز دوشنبه به ازای هر پرونده به 15 سال زندانی در مجموع به 885 سال محکوم شد.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " شان " حیوان صفت قربانیان خود را که دختران کوچک بودند را به این بهانه که او یک کارگردان است و در حال ساختن فیلم به یک دختر کوچک در نقش بازیگر نیاز دارد آنها را فریب و به کلبه ایی متروکه می برد و پس از مورد تعرض قرار دادن قربانیان آنها را به طرز وجیهی به قتل می رساند تا رد پایی از خود به جا نماند و در آخرین مورد جنایت که یک دختر 9 ساله بود پس از به قتل رساندن دختر ، اعضای خانواده او ار نیز به خانه ی متروکه کشاند و آنها را نیز به قتل رساند و فیلم رفتار وحشیانه او در کامپیوترش توسط پلیس پیدا شد.

مادر"شان" خانم " دنیل لاتر " در دادگاه گفت : پسرم از کودکی مورد اذیت و آزار پدر خود بود و از نوعی افسردگی و مشکل سلامت روان رنج می برد و از قاضی خواستار مورد معالجه قرار گرفتن در طول دوره زندانی او شد .

 

 اخبار اجتماعی  - باشگاه  خبر نگاران  


ویدیو مرتبط :
تصاویر یک مرد از یک سفر 885 هزار کیلومتری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل وحشیانه دختر دانشجو پس از ساعت‌ها تعرض 3 مرد شیطان صفت+تصویر



3 مرد به دختری که از دانشگاه به خانه باز می‌گشت تعرض کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،3 مرد هندی به دختری که از دانشگاه به خانه باز می‌گشت تعرض کردند.

در این حادثه دختر 20 ساله پس از دادن امتحان در حال بازگشت به خانه بود که هنگامی که از اتوبوس پیاده شد توسط چند نفر ربوده شد. این دختر بی گناه مورد تعرض گروهی این چند نفر قرار گرفت و روز بعد جنازۀ در خون غرق شده‌اش پیدا شد.

 اخبارحوادث  ,خبرهای حوادث,  تجاوز جنسی


به گزارش دیلی‌میل، از 8 نفری که به علت این حادثه دستگیر شدند دو تن از آن‌ها به علت عدم داشتن شواهد کافی ازاد شدند. سه تن از این افراد به جرم تجاوز و قتل به مرگ محکوم شدند. اما سه تن دیگر به حبس ابد محکوم شدند که باعث نارضایتی و عصبانیت و تظاهرات مردم در مقابل درب دادگاه شد، چرا که آن‌ها خواهان اعدام همۀ کسانی بودند که در این جرم دخیل بودند.

نیروهای پلیس در خیابان مستقر شده بودند تا مقابل افراد تظاهر کننده بایستند. برادر قربانی اعلام کرد که دادگاه عادلانه رفتار نکرد و مردم هم از او حمایت کردند.

لازم به ذکر است، این حادثه تنها حادثه‌ای نبود که در هند اتفاق افتاده بود. بلکه چند ماه قبل گروه دیگری به دختر دانش‌آموزی حمله و به او تعرض کرده‌بودند اما حکم آن‌ها هم متناسب با جرمی نبود که آن‌ها مرتکب شده بودند.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران