اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعداد شهدای فلسطین به 97 نفر رسید


وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‎ای از افزایش تعداد شهدای فلسطینی از آغاز انتفاضه سوم تاکنون به ۹۷ نفر خبر داد.

خبرگزاری فارس:‌ وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‎ای از افزایش تعداد شهدای فلسطینی از آغاز انتفاضه سوم تاکنون به ۹۷ نفر خبر داد.

به گزارش فارس، تعداد شهدای فلسطینی در انتفاضه سوم که از ابتدای ماه اکتبر گذشته آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، افزایش یافت.

به گزارش شبکه الاقصی، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد شهدا به ۹۷ کشته از جمله ۲۱ کودک و چهار زن افزایش یافت.

منابع بهداشتی رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته فاش کردند که از آغاز انتفاضه سوم مردم فلسطین (از تاریخ نهم مهر تاکنون) ۲۱ صهیونیست کشته و ۲۱۳ نفر زخمی شدند.

سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اکتبر (9 مهر) صحنه اعتراض های گسترده فلسطینی ها به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی و بیت المقدس اشغالی بوده که این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است.


ویدیو مرتبط :
تعداد جان باختگان سرزمین منا به 310 نفر رسید !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعداد شهدای انفجار منطقه سیده زینب (ع) به ۴۵ نفر رسید+تصاویر




خبرنگار تسنیم در دمشق از وقوع انفجار در منطقه سیده زینب (ع) در ریف دمشق و به شهادت رسیدن۴۵ نفر در این حمله تروریستی خبر داد.

به گزارش  تسنیم از دمشق، در پی انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در محله "کوع السودان" در منطقه السیده زینب علیها السلام در حومه دمشق 45 نفر به شهادت رسیدند و40 نفر دیگر زخمی شدند.

خبرنگار ما در دمشق همچنین گزارش داد که این انفجار در منطقه شلوغ و پرازدحام و نزدیک مرکز کمیته‌های مردمی به وقوع پیوسته است . بر دلیل شدت انفجار، انتظار می‌رود که بر شمار شهدای این حمله تروریستی افزوده شود.

بر اساس این گزارش در پی این دو انفجار تروریستی خسارتهای مالی زیادی به مکان وقوع انفجار وارد شده است.

گروه تروریستی "داعش" مسئولیت این انفجار تروریستی را بر عهده گرفت.

اخبار,اخباربین الملل,وقوع انفجار در منطقه سیده زینب

 

اخبار,اخباربین الملل,وقوع انفجار در منطقه سیده زینب

 

اخبار,اخباربین الملل,وقوع انفجار در منطقه سیده زینب

 

اخبار,اخباربین الملل,وقوع انفجار در منطقه سیده زینب

 

اخبار,اخباربین الملل,وقوع انفجار در منطقه سیده زینب

 

 اخبار  بین الملل  -  تسنیم