اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعجیل در فروش آپارتمان‌های لوکس/ 160 متری در خیابان فرشته یک میلیارد و 104 میلیون تومان



تعجیل در فروش آپارتمان‌های لوکس/ 160 متری در خیابان فرشته یک میلیارد و 104 میلیون تومان

یک واحد مسکونی 150 متری نوساز به‌صورت تک‌واحدی در خیابان گل سنگ با قیمت 950 میلیون تومان به بازار فروش در محله نیاوران عرضه شده است. در فایل مذکور اعلام شده که این واحد شخصی‌ساز است؛ اما به دلیل «پول لازم بودن» فروشنده، قصد فروش فوری آن در نظر گرفته شده است.

روزنامه دنیای اقتصاد در ستون امروز نبض بازار خود نوشت: اوضاع فروش واحدهای لوکس و سوپرلوکس در بازار مسکن، نشان می‌دهد که این روزها متقاضیانی که قصد خرید چنین واحدهایی را دارند، می‌توانند از این فرصت به‌دست آمده استفاده کنند؛ چراکه بر اساس نقل قول‌ها از سوی فروشنده‌ها یا مشاوران املاک، برای فروش برخی از واحدهای لوکس هم‌اکنون هیچ وقت‌کشی خاصی اعمال نمی‌شود.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی از واحدهای مسکونی بیش از 150 متر مربع پرداخته که در فایل فروش آنها تعجیل در فروش عنوان شده است.

یک واحد مسکونی 150 متری نوساز به‌صورت تک‌واحدی در خیابان گل سنگ با قیمت 950 میلیون تومان به بازار فروش در محله نیاوران عرضه شده است. در فایل مذکور اعلام شده که این واحد شخصی‌ساز است؛ اما به دلیل «پول لازم بودن» فروشنده، قصد فروش فوری آن در نظر گرفته شده است.

علاوه براین در خیابان فرشته واحدی لوکس به متراژ 160 متر مربع 3 خوابه، مبله شده به همراه کلیه امکانات با قیمت متری 6 میلیون و 900 هزار تومان آماده واگذاری به خریدار است. در عنوان این فایل اظهار شده که مالک به دلیل اینکه «مسافر خارجه» است تصمیم دارد این واحد را فوری به فروش برساند.

همچنین «نیاز شدید مالی» باعث شده است تا فروشنده‌ای واحد 160 متری خود را در یکی از فرعی‌های فرمانیه یعنی خیابان عسگریان با قیمت 840 میلیون تومان به بازار فروش معرفی کند. واحد مذکور از کلیه امکانات برخوردار است و قیمت پیشنهادی فروش مقطوع اعلام شده است./دنیای اقتصاد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
فروش آپارتمان الهیه-۱۵۰متر لوکس- ۱،۸۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران‌ترین آپارتمان تهران به‌فروش رفت/ متری 24 میلیون تومان



گران‌ترین آپارتمان تهران به‌فروش رفت/ متری 24 میلیون تومان

با وجود گرانی مسکن، بازار پیش فروش آپارتمان در شمال تهران داغ است به طوری‌که یک واحد آپارتمان با قیمت هر مترمربع 24 میلیون تومان در این منطقه پیش فروش شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، در سال‌های اخیر بازار پیش فروش مسکن به خصوص در مناطق شمالی شهر تهران با رونق زیاد همراه بوده است و مالکان ترجیح می دهند که تا پیش از پایان یافتن کار ساخت و ساز آپارتمان‌های خود را به فروش برسانند.

برخی از مالکان هم برای اینکه در ادامه ساخت و ساز با مشکل مالی مواجه نشوند، ترجیح می دهند که زودتر از موعد آپارتمان های خود را با قیمت مناسب به فروش برسانند اما دسته سومی از پیش فروش هم وجود دارد که متقاضیان به دلیل سازنده به نام و طراحی آن سعی می کنند که آن را خریداری کنند.

در واقع، این دسته از مشتریان سعی می کنند با ارایه قیمت بالاتر، این واحدها را که بسیار لوکس و با کیفیت هستند خریداری کنند، بنابراین عمده این معاملات به صورت خصوصی و با قیمت‌های بالایی انجام می گیرد.

به همین دلیل بازار پیش فروش در شمال تهران به واسطه شهرت سازندگان و طراحان، داغ است و هرکدام از مشتریان سعی می کنند که سریعتر از دیگران این واحدها را خریداری کنند؛ به همین جهت گاهی رکوردهای عجیبی در قیمت آپارتمان‌های لوکس در شمال تهران ثبت می شود.

به تازگی یک واحد آپارتمان 430 متری در طبقه هشتم با کلیه امکانات در منطقه فرشته تهران با قیمت هر مترمربع 24 میلیون تومان به فروش رفته که یک رکورد در قیمت آپارتمان‌های تهران به شمار می رود. یک مشاور املاک در گفتگو با مهر دلیل فروش گران قیمت این آپارتمان را سازنده و طراح آن دانست که یکی از معروفترین‌ها در این خصوص هستند.

البته این واحد بدون حضور در بنگاه املاک و به صورت خصوصی میان خریدار و فروشنده به فروش رسیده است اما ظاهرا تاثیر زیادی بر قیمت‌ها گذاشته است.

پیش فروش واحدها در برخی از مواقع هم به زیان مشتری تمام می شود، زیرا سوء استفاده در این بخش بسیار زیاد است؛ بنابراین شناخت سازنده و مالک در این بخش از بازار مسکن اهمیت زیادی دارد.

نرخ پیش فروش آپارتمان در برخی مناطق تهران

در منطقه صادقیه سازمان برنامه یک واحد 130 متری در مرحله خاک برداری با حداقل پیش پرداخت 85 درصد متری 3 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد و یک واحد 100 متری در شادمان دو خوابه متری 3 میلیون و 450 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

یک واحد 120 متری در قیطریه قلندری شمالی با تحویل 11 ماهه با قیمت 6 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد و در دیباجی جنوبی واحدی با 175 متر مساحت و تحویل 18 ماهه 140 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

یک آپارتمان به مساحت 150 متر 3 خوابه با دو پارکینگ و تحویل 6 ماهه با قیمت 700 میلیون تومان پیش پرداخت به فروش می رسد و دو واحد 195 و 245 متری با 3 پارکینگ متری 6 میلیون و 350 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

3 واحد در ستاری به مساحت 92 و 96 متر تحویل دو ماهه به قیمت 4 میلیون و 100 هزار تومان در هر مترمربع به فروش می رسد و در دارآباد واحدهای 97 تا 130 متری با قیمت پایه 4 میلیون و 300 هزار تومان در هر مترمربع قیمت گذاری شده است./مهر