اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

(تصویر) شیرجه وانت به رودخانه!



اخبار حوادث - (تصویر) شیرجه وانت به رودخانه!

سرپرست سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‎آباد از سقوط وانت دو کابین از پل خبر داد. 

به گزارش ایسنا، رومیانی در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش امدادگران آتش‎نشانی خرم‎آباد راننده خودروی وانت تویوتا که از پل انقلاب به رودخانه سقوط کرده بود، از کابین خودرو بیرون آورده شد.
 
وی با اشاره به جزئیات این حادثه بیان کرد: با تماس تلفنی شاهدان حادثه با سامانه ۱۲۵ آتش‎نشانی و درخواست کمک فوری، مرکز پیام آتش‌نشانی بی‌درنگ زنگ ایستگاه امداد و نجات را به صدا درآورده و ماموران ایستگاه بلافاصله به این پل اعزام شدند.
 
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‎آباد اضافه‌کرد: با حضور نیرو‌های عملیاتی آتش‎نشانی بلافاصله عملیات نجات راننده خودرو که به شدت مصدوم شده بود، آغاز و با تلاش فراوان وی از کابین خودرو بیرون آورده شد.
 
رومیانی با بیان اینکه ماموران سپس با استفاده از جرثقیل آتش‌نشانی، خودرو از رودخانه بیرون آوردند، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‎سازی کامل محل واقعه و تهیه گزارش به ایستگاه‌های خود بازگشتند. 

 

اخبار,اخبار حوادث ,سقوط خودرو به روخانه

 

اخبار,اخبار حوادث ,سقوط خودرو به روخانه

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شیرجه در رودخانه آمازون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

(تصویر) یک وانت پر از مقام عالیرتبه!



 اخبار  اجتماعی - (تصویر) یک وانت پر از مقام عالیرتبه!

 علیرضا بیکدلی سفیر ایران در ترکیه در صفحه فیسبوک خود با انتشار تصویر زیر نوشته:

روزنامه های امروز ترکیه عکس ذیل را منتشر و نوشتند از پشت این وانت یک رییس جمهور و دو نخست وزیر و البته چندین مقام عالیرتبه دیگر بیرون آمدند. در عکس آقای اربکان و آقای اردوغان دیده می شوند. اطرافیان خود را دست کم نگیریم.

 

اخبار,اخباراجتماعی,یک وانت پر از مقام عالیرتبه

 

 اخباراجتماعی - فرارو