اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویر جشن تولد پیرترین گوریل جهان



 

تصویر جشن تولد پیرترین گوریل جهان

 

انگلیسی ها برای پنجاه سالگی پیرترین گوریلی که در این کشور زندگی می کند و همچنین پیرترین گوریل جهان جشن تولدی برپا کردند.

 

"مویلا" که به عنوان پیرترین گوریل جهان نیز شناخته می شود در این جشن تولد هدایای زیادی دریافت کرد که تمامی آنها با کاغذ کادوهایی بسته بندی شده بودند که نوع مواد آن مورد علاقه و متناسب با ذائقه گوریلها است همچنین کادوها مملو از کاه و غذاهای مورد علاقه "مویلا" بود.

 

۶ گوریل دیگر نیز در این مراسم که در پارک حیات وحش "هولتز" برگزار می شد حضور داشتند و با دیدن بسته های هدیه به شدت هیجان زده شدند.

 

به همین دلیلی پس از گذشت چند دقیقه تمامی کادوها به صورت گروهی باز شد و به غارت رفت.

 

"مویلا" از گونه گوریلهای Western Lowland به شمار می رود، گونه ای که در معرض خطر انقراض قرار دارند و در حال حاضر تنها ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نمونه از آنها در سرتاسر جهان باقی مانده است.

 

"مویلا" در سال ۱۹۶۰متولد شده است که در صورت احتساب سن او به سالهای انسانی او به اندازه ۱۰۰ سال عمر کرده است


ویدیو مرتبط :
جشن تولد 52 سالگی پیرترین گوریل جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن تولد پیرترین گوریل دنیا برگزار شد!+عکس



اخبار گوناگون - جشن تولد پیرترین گوریل دنیا برگزار شد!+عکس

جشن تولد پیرترین گوریل دنیا برگزار گردید.جشن تولد پیرترین گوریل دنیا در باغ وحش کولمبوس اکواریوم ایالت اوهایو امریکا برگزار شد.

کولو روز دوشنبه 58 سالگی خود را جشن گرفت.مسولین باغ وحش با تهیه کیکی که با سس ،عسل،سیب اذین بندی شده بود جشن تولد او را برگزار نمودند.

پتی پیترز سخنگوی باغ وحش در سخنانی به ایدپندنت می گوید کولو تحت مراقبتهای پزشکی خوبی قرار دارد.مسولین به او غذاهای مورد علاقه اش را میدهند.کولو در سال 1956 در باغ وحش بدنیا امد.کولو صاحب سه فرزند است.به گفته خانم پتی او دارای سه تا نبیره است

 

اخبار,اخبار گوناگون ,پیرترین گوریل دنیا

 اخبار گوناگون - دیلی خبر