اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویری که صدای «آرنولد» را درآورد!


استفاده از تصویری شبیه آرنولد شوارتزنگر آن هم روی محصولات غدایی که با نام آرنولد عرضه می‌شوند، داد این بازیگر مشهور و سیاستمدار سابق را درآورد.

خبرگزاری مهر: استفاده از تصویری شبیه آرنولد شوارتزنگر آن هم روی محصولات غدایی که با نام آرنولد عرضه می‌شوند، داد این بازیگر مشهور و سیاستمدار سابق را درآورد.

آرنولد شوارتزنگر زمانی که فرماندار کالیفرنیا بود مسئولیت نظاره بر توسعه قوانین حمایت از حقوق مردمی ایالت از جمله نام ها، تصاویر و شباهت ها را بر عهده داشت و حال او از یک کمپانی واقع در نوادا با نام گروه تغذیه آرنولد شکایت کرده است. این شکایت برای این صورت گرفته که شوارتزنگر مدعی است آن‌ها تصویر شبیه به او را دزدیده و برای بازاریابی محصولاتشان از آن استفاده می کنند.

دادِ «آرنولد شوارتزنگر» هم درآمد!

شوارتزنگر برای این سرقت، درخواست 10 میلیون دلار غرامت کرده است.

شوارتزنگر در شکایت خود یادآور این مساله شده است که امکان ندارد او خودش را مرتبط به هیچ محصول بدن‌سازی و یا تغذیه ای بکند آنهم بدون اینکه در ابتدا تحقیقات شدید و دقیقی درباره سالم و مفید بودن آن انجام داده باشد.

این اولین باری نیست که شوارتزنگر از جایگاه شناخته شده خود در ایالت استفاده کرده است. چند ماه بعد از منصوب شدن او به دفتر فرماندار در سال 2004، وی از شرکتی که عروسکی که تفنگی در دست داشت و شبیه او بود شکایت کرده بود.

فرماندار سابق کالیفرنیا از سال 2010 که این پست را ترک کرد، خیلی پرکار بوده و سال پیش با فیلم «آخرین ایستگاه» و «طرح فرار» دیده شد. او در فیلمی از دیوید آیر با عنوان «10» بازی کرده که قرار است به زودی اکران شود. برای سال 2014 او سه فیلم در دست اکران دارد.

او سال پیش بازی در فیلم «ترمیناتور 5» را نیز تایید کرد. این فیلم قرار است سال 2015 فیلمبرداری شود.


ویدیو مرتبط :
الاغی که صدای بی بی سی را درآورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از شهردار مشهد در کنار احمدی‌نژاد که صدای شورای شهر را درآورد!



اخبار,اخباراجتماعی ,احمدی‌نژاد

هفته گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ در این تصاویر صولت مرتضوی در کنار محمود احمدی‌نژاد در برنامه‌ای در شهر کرد ایستاده است و ظاهرا تاریخ این برنامه مربوط به ۲ماه گذشته است؛ درست زمانی که فضای شهرداری مشهد سیاسی شده و همه اعضای شورا، صولت مرتضوی را از هرگونه فعالیت سیاسی منع می‌کردند.


در این باره «محسن انتظاری هروی» گفت: عکس‌های احمدی نژاد و شهردار مشهد را ندیدم، اما مرتضوی طبق قراری که با شورای شهر مشهد گذاشته است، وارد مسائل سیاسی نمی‌شود.
 

اخبار,اخباراجتماعی ,احمدی‌نژاد

اخبار  سیاسی - خبرآنلاین