اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویری از یک زن 37 ساله با 16 فرزند!


پر جمعیت ترین خانواده بریتانیایی که هر سال به تعدادش اضافه می شود سوژه خبری رسانه های انگلیس شده و مادر ۳۷ ساله که به تازگی شانزدهمین فرزندش را به دنیا آورده گفته است با این وجود همچنان به فرزندان بیشتری فکر میکند!!

فردا نیوز: پر جمعیت ترین خانواده بریتانیایی که هر سال به تعدادش اضافه می شود سوژه خبری رسانه های انگلیس شده و مادر ۳۷ ساله که به تازگی شانزدهمین فرزندش را به دنیا آورده گفته است با این وجود همچنان به فرزندان بیشتری فکر میکند!!

سو رادفورد و شوهرش "نوئل” شانزده فرزند دارند که در این میان ۹نفر پسر و ۷نفر دختر هستند. این زوج در هفته ۲۵۰ پوند از درآمدشان را صرف خرید غذا میکنند.



این خانواده پر جمعیت هر روز۳۰ قرص نان، ۲جعبه که محتوی حبوبات است و ۱۸ لیتر شیر مصرف میکنند. وعده شام این خانواده معمولا به این صورت است: ۱۶ تکه گوشت،۱۵ عدد سیب زمینی، ۳ عدد کلم و ۳۰ عدد هویج.

سو، در این باره به روزنامه سان گفت: ”من از اینکه یک مادر هستم بسیار خوشحالم، ما بسیار خوشبختیم. من وقتی بچه هایم را میبینم که با هم دیگر هستن بسیار احساساتی میشم.” گفتنی است این زوج صاحب نوه هم هستند.


ویدیو مرتبط :
وادار کردن خبرنگار زن به داشتن حجاب توسط اسیر 16 ساله ا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام عشقی زن 37 ساله برای پسر ۱۳ ساله



 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :زن 37 ساله اهل اوکلاهما متهم است که به تعهد خود بعد از آزادی موقت عمل نکرده و برای پسر بچه 13 ساله لای کاغذ ساندویچ پیام عشقی ارسال کرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، یونایتد پرس نوشت: امی بلوز اهل نورمن اوکلاهما که بدلیل داشتن رابطه جنسی با پسر بچه 13 ساله بازداشت شده بود، بعد از آزادی به قید ضمانت از طریق بچه دیگری، پیام عشقی را لای کاغذ ساندویچ به وی داده است.

بازپرس منطقه کلیولند ضمن اعلام این موضوع وی را متهم کرده و یک راست به زندان فرستادند. متهم در ماه آوریل امسال بدلیل سوء استفاده جنسی و داشتن رابطه جنسی با پسر بچه 13 ساله بازداشت شده و متهم به سودومی شد.

سپس بعد از ارائه ضمانت 20 هزار دلاری موقتا آزاد شد اما جمعه گذشته تعهدات خود مبنی بر نزدیک نشده به پسر بچه را نقض نمود. بازپرسان می گویند وی لای کاغذ ساندویچ برای پسر بچه نوشته بود: همیشه تو را دوست خواهم داشت...

زندان رفتن یا نرفتن امی بلوز باعث مشاجره در دادگاه شده و حتی دادستان نیز موافق به زندان رفتن مجدد وی نبوده اما به هر حال روز 11 نوامبر روز دادگاهی وی خواهد بود...../انتخاب