اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویری از گوشی سونی Xperia C6


در کنفرانس خبری اخیر سونی، حرفی از یک گوشی جدید به میان آورده نشد ولی می‌توان گفته‌های هیرای را به عکس‌های لو رفته از گوشی جدید این شرکت موسوم به Xperia C6 مرتبط دانست.

وب‌سایت گجت نیوز - محمدمصطفی آسیابی: در CES 2016، شرکت‌های مطرح دنیای تکولوژی چندان به معرفی اسمارت‌فون های جدید خود نپرداختند و از جمله‌ی آن‌ها، سونی بود. ژاپنی‌ها برای معرفی محصولات‌ جدیدشان سخت کار کرده‌اند و در کنفرانس خبری این شرکت، Kazuo Hirai، مدیرعامل سونی، به ادامه‌ی روند معرفی گوشی‌های جدید و نوآورانه اشاره نمود.

سونی Xperia C6 در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد

در کنفرانس خبری اخیر سونی، حرفی از یک گوشی جدید به میان آورده نشد ولی می‌توان گفته‌های هیرای را به عکس‌های لو رفته از گوشی جدید این شرکت موسوم به Xperia C6 مرتبط دانست.

اسمارت‌فون جدید این شرکت که تماما فلزی می‌باشد، تقریبا هیچ‌گونه حاشیه‌ای بین نمایشگر و بدنه وجود ندارد و به نظر می‌رسد از تکنولوژی نمایشگر ۲.۵D در آن استفاده شده باشد. همچنین زبان طراحی اومنی بالانس این شرکت نیز به خوبی رعایت شده و  همانند سری Z5 شاهد دکمه‌ی پاور دایره‌ای بالای دکمه‌های تنظیم صدا هستیم.

محصولات سری Xperia C شرکت سونی متمرکز بر کیفیت دوربین هستند. سونی اولین سازنده‌ای بود که به کیفیت بالای سلفی‌های کاربران توجه نشان می‌داد و از سال ۲۰۱۳ با Xperia C3 اولین محصول این رده‌ی خود را عرضه نمود. جدیدترین آن‌ها، Xperia C5 Ultra بود که صفحه نمایش عظیم ۶ اینچی به روی آن تعبیه شده بود. اما C6 انحنای نرمی در لبه‌ی نمایشگر دارد و خوش دست تر از مدل قبلی ساخته شده است. همچنین براساس شایعات شرکت Chinese tech media IT168، این گوشی نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ ارائه خواهد داد که تراکم پیکسلی ۴۲۴ PPI را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. بنابراین انتظار تصاویری شفاف و دقیق از این نمایشگر می‌رود.

قلب تپنده‌ی این دستگاه پردازنده‌ی ۶۴ بیتی Helio P10 خواهد بود که از هشت هسته بهره می‌برد. درباره مقدار رم هنوز اطلاعاتی فاش نشده اما می‌توان وجود رم ۳ گیگابایتی را برای این محصول حدس زد که به آهستگی درحال باز کردن راه خود به بازار اسمارت‌فون های میان‌رده است.

Xperia C5 Ultra آگوست ۲۰۱۵ معرفی شد؛ با این وجود احتمالا تا چند ماه آینده شاهد رونمایی سونی از محصول جدید خود خواهیم بود.


ویدیو مرتبط :
معرفی تصویری گوشی Sony Xperia 10 III سونی اکسپریا 10 کامل و جامع !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی گوشی هوشمند Xperia Z1 سونی


در این مقاله به بررسی کامل Xperia Z1 Compact پرداخته و نقاط ضعف و قوت آن را برمی‌شماریم.