اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویری از گورستان عمودی در پاریس


محمددلاوری خبرنگار واحد مرکزی خبر در اروپا تصویری از گورستانی در فرانسه را منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: محمددلاوری خبرنگار واحد مرکزی خبر در اروپا تصویری از گورستانی در فرانسه را منتشر کرد.

وی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «گورستان عمودی پرلاشز پاریس، اجساد را میسوزانند و خاکسترشان را در این حفره ها جای می‌دهند».

تصویری از گورستان عمودی در پاریس


ویدیو مرتبط :
تیک آف عمودی JF-17 تندر - پاریس 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از رفتار جنجالی کریس رونالدو در پاریس



اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو که برای تعطیلات به فرانسه سفر کرده است در پاریس شکار پاپاراتزی ها شد.

به گزارش خبرآنلاین ساعت هاست که عکس هایی از رونالدو در شبکه های مختلف اجتماعی منتشر می شود که او را در حالتی غیر طبیعی نشان می دهد!

این در حالی است که به نظر می رسد تصویر خودش گویای همه چیز است.حرکتی مشابه حرکت کریستیانو رونالدو را جان نگودی مهاجم كامرونی و سابق تیم فوتبال ابومسلم در لیگ ایران انجام داد که باعث تعجب حاضران در ورزشگاه شد. این مهاجم در سال 87 و در دقیقه 20  بازی مقابل ملوان از شاهین حاج بابایی داور مسابقه درخواست می كند به بیرون از میدان برود. داور هم به تصور اینكه دچار مصدومیت است، به او اجازه می‌دهد از میدان خارج شود.

نگودی پس از خروج از میدان به پشت نیمكت تیمش می رود و در آنجا در حضور تماشاگران ادرار می كند و سپس بدون هیچ دغدغه ای، به میدان باز می گردد.این حركت ضد اخلاقی مهاجم افریقایی موجب حیرت تماشاگران و حاضران در ورزشگاه شد.

نکته جالب اینجاست که  دوستان رونالدو که همراه او بوده اند مدام از او می خواستند که آن محل را ترک کند که به نظر حال کریستیانو خوش نبوده است!

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین