اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویری از ناصر عبداللهی و همسرش


تصویری از ناصر عبداللهی و همسرش. عصر ایران: 


ویدیو مرتبط :
به یاد ناصر عبداللهی ... ریمیکس آهنگهای ناصر عبداللهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنج سال بدون ناصر عبداللهی گذشت صدایی كه می توانست رساتر بماند اما دریغ ...



 

 

پنج سال بدون ناصر عبداللهی گذشت صدایی كه می توانست رساتر بماند اما دریغ ...

 

 

فردا كه از راه برسد، پنج سال است كه صدای ناصر عبدالهی به گوش نرسیده است.فردا ـ ۲۹ آذرماه ـ پنجمین سالروزدرگذشت ناصر عبدالهی است.

این هنرمند بامداد سوم آذرماه ۸۵ در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به دلیل مشكل كلیوی و از كار افتادن كلیه بستری شد و سپس به كما رفت.بعد از چند روز هم به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و در بخش ICU این بیمارستان بستری شد و سرانجام یك هفته ی بعد به بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران منتقل شد.

سرانجام ظهر روزـ ۲۹ آذرماه ـ در حالیكه تنها ۳۷ سال داشت به دیار باقی شتافت و در زادگاهش بندر عباس به خاك سپرده شد.

محمد علی بهمنی در پی درگذشت ناصر عبداللهی همان سال درباره ی فعالیت هنری این خواننده و آهنگساز به خبرنگار ایسنا گفته بود:«شناخت او روی شعر خوب بود و این واقعیتی است كه باید به آن اعتراف كرد.»

بهمنی خاطرنشان كرده بود: «او انسانی بود كه موسیقی را خوب می شناخت، صدای خوبی داشت و حیف شد، می توانست این صدا رساتر بماند؛ اما دریغ!»

ناصر عبداللهی دهم دی ماه ۱۳۴۹ در بندرعباس به دنیا آمد و تحصیلات خود را در بندرعباس گذراند و فعالیت های هنری خود را از سال های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و امور تربیتی استان هرمزگان آغاز كرد.

او با خوانندن ترانه ای به نام « ناصریا » به شهرت دست یافت و از جمله آلبوم های او می توان به «عشق است»، «دوستت دارم»، «غزلك» و «بوی شرجی» اشاره كرد.

این هنرمند فقید هم چنین ترانه هایی را درباره ائمه اطهار اجرا كرده كه از معروف ترین آن ها می توان به «یا فاطمه بنت نبی» اشاره كرد.../ایسنا