اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویری از تبلت 18.4 اینچی سامسونگ


کمپانی سامسونگ در حالی ساخت تبلت اندرویدی ۱۸.۴ اینچی را آغاز کرده که از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

خبرگزاری مهر: کمپانی سامسونگ چندی پیش اعلام کرد که در حال فعالیت بر تبلت ۱۲ اینچی است که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند. این تبلت از قابلیت های سخت افزاری مانند نمایشگر ۱۲ اینچی، پردازنده Core M اینتل و ۴ گیگابایت رم برخوردار است.

اما اکنون سامسونگ از عرضه تبلت جدیدی در سایز  ۱۸.۴ اینچی خبر داده است. سامسونگ در سال های اخیر تبدیل به یکی از کمپانی های فناوری شده که با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان خود به تولید و عرضه محصولات متفاوتی پرداخته که توانسته نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. محصول جدید این کمپانی، تبلت ۱۸.۴ اینچی است که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی کرده و می تواند در محیط های اداری یا مدارس کارآمد باشد.

تبلت 18.4 اینچی سامسونگ +عکس

تبلت SM-T۶۷۰  با نام Tahoe کدگذاری شده و از مشخصات سخت افزاری مانند اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی، نمایشگر TFT LCD و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده ۶۴ بیتی اکسینوس و فرکانس ۱.۶گیگاهرتز و  ۲ گیگابایت رم و همینطور حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برخوردار است.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به کارت حافظه میکرو SD و همینطور باتری ۵۷۰۰ میلی آمپری را اشاره کرد. دوربین اصلی این محصول ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۲.۱ مگاپیکسل خواهد بود. اما این تبلت غول آسا در ابعاد  ۴۵۱.۸* ۲۷۵.۸*۱۱.۹ میلی متر است.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره زمان عرضه یا قیمت احتمالی این تبلت منتشر نشده و تا اعلام رسمی از سوی کمپانی سامسونگ باید منتظر ماند.


ویدیو مرتبط :
تبلت 18 اینچی سامسونگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین تبلت 7 اینچی سامسونگ معرفی شد



سامسونگ امروز دوشنبه 29 آوریل ( 9 اردیبهشت ماه) جدیدترین تبلت اندرویدی خود با عنوان گلکسی تب 3 را که تنها اندکی با نسخه قبلی خود متفاوت است، معرفی کرد.

 جدیدترین تبلت,جدیدترین تبلت 7 اینچی سامسونگ

 به گزارش خبرگزاری مهر، گلکسی تب 3 نسبت به نسخه پیشین 7 اینچی خود اندکی باریک تر و در دو مدل ارائه شده که یکی از آنها تنها از قابلیت WiFI و دیگری از قابلیت WiFi در کنار 3G برخوردار است.

این تبلت جدید از سیستم عامل اندروید 4.1 که از آن با عنوان آب نبات ژله ای یاد می شود برخوردار بوده و پردازنده دوال کر 1.2 گیگاهرتزی دارد و RAM آن یک گیگابایت است.

  جدیدترین تبلت,جدیدترین تبلت 7 اینچی سامسونگ

  صفحه نمایش این تبلت 7 اینچی یک ال سی دی 1024 در 600 و ابعاد آن 111.1 در 188 در 9.9 میلیمتر است که همراه یک باطری 4 هزار میلی آمپری ارائه شده است.

مدلی که تنها از قابلیت اتصال WiFI برخوردار است با وزن 302 گرمی قرار است در ماه می وارد بازار شود و مدلی که علاوه بر WiFI از 3G هم برخوردار است با وزن 306 گرمی در ماه ژوئن وارد بازار فروش می شود.

  جدیدترین تبلت,جدیدترین تبلت 7 اینچی سامسونگ

  سامسونگ هنوز در رابطه با محل ورود به بازار این تبلتها اطلاعات دقیقی ارائه نکرده است.
هر دو تبلت دارای دوربینهای 3 مگا پیکسلی پشت و 1.3 مگاپیکسلی جلو هستند. قابلیت اتصال بلوتوث و اسلات میکرواس دی برای ارتقای حافظه 16 گیگابایت تا 64 گیگابایت از دیگر ویژگیهای آنها تلقی می شود.

منبع:mehrnews.com