اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویری از آخرین دستاورد نظامی ایران


این پهپاد آخرین نمونه از هواپیماهای بدون سرنشین ساخت ایران است که مداومت پروازی بالا و ارتفاع، این هواپیما را از دیگر پهپادهای کشور متفاوت کرده است.

خبرگزاری راه دانشجو: این پهپاد آخرین نمونه از هواپیماهای بدون سرنشین ساخت ایران است که مداومت پروازی بالا و ارتفاع، این هواپیما را از دیگر پهپادهای کشور متفاوت کرده است.


ویدیو مرتبط :
حقیقت شیرین(دستاورد های نظامی ایران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسرائیل از ترس ایران قرار داد نظامی با ترکیه را در آخرین لحظات لغو کرد



 

 

 

اسرائیل از ترس ایران قرار داد نظامی با ترکیه را در آخرین لحظات لغو کرد

 

 

واشنگتن تایمز نوشت: وزارت دفاع اسرائیل اعلام کرد که لغو قرارداد نظامی و  140 میلیون دلاری با ترکیه در اخرین لحظات لغو شد.

به نوشته ی واشنگتن تایمز، اسرائیل نگران این است که سیستم نظارت هوایی پیشرفته خود به دست ایران بیافتد.

شرکت های دفاع الکترونیک اسرائیل،  سه سال پیش با ترکیه قراداد بسته بودند تا سیستم پیشرفته ای را به ترکیه بدهند. در طول این سه سال، روابط ترکیه با اسرائیل سرد شده و با ایران گرم شده است.

همه ی قراردادهای نظامی در اسرائیل باید با تایید وزارت دفاع انجام گیرد.

یک مقام وزارت دفاع اسرائیل ضمن اعلام لغو  این قرارداد با ترکیه گفت: روابط با ترکیه، خیلی مهم است اما ما یک مسئولیت امنیتی داریم. این مقام اسرائیلی به روابط ایران و ترکیه اشاره کرد.

لغو این قرار داد، یک هفته پس از سخنان داوود اوغلو وزیر خارجه ترکیه انجام شد که در پارلمان این کشور گفت: سیاست های ترکیه اسرائیل را به زانو در اورده و منزوی کرده است.

شرکت های "البیت سیتیمز" و "صنابع هوا فضای اسرائیل" که بر اساس قرار داد، باید این  سیستم نظارتی را به نیروی هوایی ترکیه تحویل می دادند، اکنون در پی گرفتن خسارت از دولت اسرائیل هستند..../انتخاب