اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویرسازی کیارستمی از نگار جواهریان


پوستر فیلم سینمایی «یه حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی که از 20 مهر روی پرده سینماها می‌رود به طراحی عباس کیارستمی رونمایی شد.

پوستر فیلم سینمایی «یه حبه قند» به کارگردانی رضا میرکریمی که از 20 مهر روی پرده سینماها می‌رود به طراحی عباس کیارستمی رونمایی شد.



ویدیو مرتبط :
پیش نمایش فیلم سینمایی "نگار" ساخته رامبد جوان و بازی نگار جواهریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهاب حسینی و نگار جواهریان سر سفره شام+عکس




فیلمبرداری ششمین فیلم سینمایی مازیار میری با عنوان «حوض نقاشی» به پایان رسید. این فیلم که از جمله آثاری اش که حوزه هنری در تولید آن نقش اصلی را داشته است از حضور بازیگرانی مانند شهاب حسینی و نگار جواهریان سود می برد.

به گزارش شبکه ایران فیلمبرداری ششمین فیلم سینمایی مازیار میری با عنوان «حوض نقاشی» به پایان رسید. این فیلم که از جمله آثاری اش که حوزه هنری در تولید آن نقش اصلی را داشته است از حضور بازیگرانی مانند شهاب حسینی و نگار جواهریان سود می برد. فیلم داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که با نوع نگاهی که به زندگی دارند، با تمام افراد پیرامون‌شان متفاوت هستند و این تفاوت در زندگی خانوادگی و اجتماعی آنها تاثیر می‌گذارد.

شهاب حسینی , فیلم سینمایی

نگار جواهریان، مازیار میری و شهاب حسینی در پشت صحنه «حوض نقاشی»/عکس: کافه سینما

منبع:inn.ir