اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویب مقررات ارائه خدمات وای فای عمومی


با تصویب مقررات ارائه خدمات WiFi عمومی در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارائه‌کنندگان خدمات موظف هستند هویت شخص حقیقی استفاده ‌کننده در محیط‌های درون ساختمانی و برون ساختمانی را شناسائی کنند.

خبرگزاری فارس: مقررات پروانه رادیوئی عمومی بهره‌برداری از تکه باندهای فرکانسی 5/2483-2400 مگاهرتز و 5250-5150 مگاهرتز، 5350-5250 مگاهرتز، 5725- 5470 مگاهرتز و 5850-5725 مگاهرتز در شبکه‌های دسترسی رادیوئی در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصویب شد.

عظیم فرد مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیوئی این سازمان با اعلام این خبر گفت: دارندگان پروانه‌های ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از رگولاتوری که در پروانه آنها یا براساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ارائه خدمات با استفاده از بستر فناوری WiFi مجاز دانسته شده می‌توانند با رعایت مقررات پروانه رادیوئی عمومی، پس از دریافت مجوز از اداره‌کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه مربوط به خود و سایر مجوزهای لازم مانند مجوز شهرداری برای نصب دکل، از فناوری WiFi برای ارائه خدمات اینترنت استفاده کنند.

وی افزود: ارائه‌کنندگان خدمات موظف هستند هویت شخص حقیقی استفاده ‌کننده در محیط‌های درون ساختمانی و برون ساختمانی را شناسائی کنند.


ویدیو مرتبط :
مرتبط با استفاده از شبکه های وای فای در مناطق عمومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درختی با قابلیت ارائه وای‌فای و شارژ تلفن



درخت eTree,کاربرد درخت eTree,درختی با قابلیت ارائه شارژ تلفن

درختی با قابلیت ارائه وای‌فای و شارژ تلفن
نوعی درخت جدید، مکانی برای استراحت افراد به همراه خدمات اتصال آسان به اینترنت و شارژ‌کردن تلفن همراه را فراهم می‌کند. درخت eTree علاوه بر مکانی برای استراحت عمومی، سازه‌ای اجتماعی و محیطی بوده و بخشی از یک مجسمه زیست‌بومی است. این فناوری با هدف ارتقای آگاهی افراد از محیط و ایجاد ارتباط بین جامعه و محیط ساخته شده است.


سامانه ابداعی از پنل‌های خورشیدی استفاده می‌کند که روی شاخه‌هایش قرار دارند و این پنل‌ها انرژی و الکتریسیته را از خورشید برداشت می‌کنند. eTree برق مورد نیاز نقاط شارژکننده یو‌اس‌بی برای تلفن‌های همراه، وای‌فای مجانی برای ناحیه احاطه‌کننده آن و صفحه ال‌سی‌دی‌ خود را تامین می‌کند. این درخت روشنایی شب‌هنگام را نیز مهیا می‌کند.

 

درخت eTree,کاربرد درخت eTree,درختی با قابلیت ارائه شارژ تلفن

 

شاخه‌ها و پنل‌های خورشیدی علاوه بر تولید الکتریسیته، سایه‌ای برای کاربران ارائه می‌دهند و بسته به نوع پیکربندی درخت، می‌توان نیمکتی برای استراحت عموم و یک آبخوری را برای حیوانات خانگی در آن جاسازی کرد. این درخت برای استفاده در نواحی شهری و مسکونی مانند حیاط‌ منازل، مدارس، دانشگاه‌ها و پارک‌ها طراحی شده و می‌توان آن را بر اساس نیازهای مکانی خاص پیکربندی کرد.
منبع : isna.ir